مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

قیمت خانه سگ دیجی پت و ساخت خانه برای سگ

يكشنبه, ۴ دی ۱۴۰۱، ۰۲:۱۹ ب.ظ

خانه چوبی سگ

برند آرا ارائه خدمات طراحی و تولید با کیفیتی بی نظیر متریال های طبیعی از قبیل ترموود دارای تجربه ی فوق العاده ای در ساخت خانه حیوانات داشته است. خانه سگ هایی که توسط این برند عرضه می گردد در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارد که برای انواع نژادها مناسب می باشند. شایان ذکر است این مجموعه قابلیت ساخت طرح های پیشنهادی از سوی مشتریان محترم توسط بهترین برندهای چوب طبیعی را دارا می باشد.

استفاده از خانه سگ برای افرادی که صاحب سگ یا گربه می باشند دارای فواید بسیاری برای خود حیوان و صاحبان آنها می باشد. یکی از این فواید آن رعایت بهداشت در غذا دادن به حیوان می باشد. زیرا از این طریق حیوان عادت می کند تنها در مقابل خانه خود غذا بخورد و مکان های دیگر را کثیف و آلوده نسازد. همچنین خانه سگ این امکان را برای حیوان ایجاد می نماید که در مقابل سرما و گرما در امان باشد. به طور مثال در زمان سرما و برودت هوا حیوان می تواند با قرارگیری در این مکان در امان باشد. از طرفی به منظور حفظ بهداشت حیوان نیز استفاده از خانه سگ با متریالی مرغوب از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

ساخت خانه سگ در برند آرا

پارس آرای کوهستان با برند آرا تولید کننده انواع مبلمان و المان های شهری و خانه حیوانات می باشد. این مجموعه خدماتی از قبیل طراحی، اختصاصی سازی، تولید و ساخت را عهده دار می باشد که قابلیت اجرا و ساخت طرح پیشنهادی مشتریان محترم را دارا می باشد. طراحی خانه سگ در این مجموعه به شکل A فریم می باشد که طرحی نوستالژی از خانه های چوبی قدیمی است و زیبایی و گرمی خاصی را به محیط می بخشد. شایان ذکر است که مطابق با خواسته و سلیقه ی مشتریان محترم هر نوع طرح پیشنهادی قابل ساخت و اجرا می باشد.

 

چوب ترمو در خانه سگ

پارس آرای کوهستان محصولات چوبی خود را با برند آرا روانه ی بازار نموده است که توسط متریال اولیه بسیار مرغوب از جمله چوب ترمو ساخته و تولید می گردد. یکی از ویژگی های بسیار با اهمیت و شاخص ترموود استحکام، دوام و ماندگاری آن در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت و همچنین مقاومت در برابر حمله ی حشرات و موریانه می باشد که آن را مبدل به گزینه ای ایده آل برای این کاربرد در خانه سگ و گربه نموده است. 

در مجموعه پارس آرای کوهستان اصول طراحی برند آرا به صورتی کاملا استاندارد انجام می گیرد به طوری که دارای دری از بالا است تا در مواقع لازم امکان دسترسی به داخل لانه به منظور پاکیزه نمودن و یا معاینه سگ وجود داشته باشد. 

ابعاد لانه سگ

برند آرا خانه سگ هایی که از پیش ساخته و آماده تحویل می باشند را در سه سایز به مشتریان محترم عرضه می دارد.

سایز کوچک که برای نژادهایی که دارای جثه ی کوچکتری می باشند مناسب می باشد که شامل پاگ، شیتزو و پودل مینیاتوری و ... می شود.

 

قیمت خانه سگ دیجی پت

در ابتدا باید الگویی برای این کار در نظر بگیرید؛ قیمت خانه سگ دیجی پت با توجه به کیفین و نوع چوب و یا متزیال های مورد استفاده با هم فرق داشته و از قیمتن های متنوع برخوردار است. می توانید به تصاویر انواع مدل های کلبه سگ در اینترنت مراجعه و یکی از آنها را برای سگ خود انتخاب کنید. در انتخاب مدل خانه به جثه سگتان و ابعاد خانه توجه کنید، مثلا برای سگی با جثه متوسط یا بزرگ ابعاد ۸۵ سانتی متر برای ارتفاع، ۸۰ سانتی متر برای عرض و ۱۲۰ سانتی متر برای طول مناسب است. مورد بعدی استفاده از چوب هایی با ضخامت مناسب است؛ ضخامت چوب مورد استفاده در ساخت کلبه سگ نه باید آنقدر کم باشد که با ضربه یا تکانی کوچک در هم شکسته شود و نه باید آنقدر زیاد باشد که وزن کلی لانه سگ را بالا ببرد. در مورد ضخامت چوب هایی که برای ساخت خانه سگ به کار می روند باید گفت که برای کف و سقف لانه سگ از نوع ۱۵۰ در ۲۵ میلی متر و برای اسکلت بندی از چوب های ۵۰ در ۵۰ میلی متری استفاده می شود. 

  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۴
شاه پسند عتذتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی