مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

انواع کفش کژوال زنانه


طیف وسیعی از انواع کفش زنانه در استایل‌های متنوع وجود دارند. به طور کلی کفش‌های زنانه به همان اندازه که کاربردی هستند، از زیبایی،کیفیت و تنوع زیادی برخوردارند. این تنوع می‌تواند گاها گیج کننده باشد. سوال پرتکرار ” چه زمانی کدام کفش را بپوشیم؟ ” نتیجه‌ی این تنوع است.

درحالی که برخی از انواع کفش‌ها بسیار پرکاربرد‌تر از مدل‌های دیگرند، برخی دیگر، تنها در موقعیت‌های بسیار خاص استفاده می‌شوند. اینجا راهنمای جامعی برای انواع کفش کژوال زنانه تدارک دیده‌ایم. راهنمایی برای کمک به انتخاب بهترین کفش برای خودتان!

انواع کفش کژوال زنانه

کفش‌های کژوال معمولا با لباس‌های همین سبک برای تشکیل یک استایل راحتی و روزانه ترکیب می‌شوند. کفش‌ها بیشتر بر اساس علایق و عادات خود شخص در این دسته قرار می‌گیرند. از آنجا که گاهی یک کفش پاشنه بلند می‌تواند راحت باشد و به صورت روزمره استفاده شود، ممکن است برای عده‌ای در دسته‌ی کژوال قرار بگیرد.

در ادامه ۷ عدد از محبوب‌ترین و عام‌ترین انواع کفش کژوال زنانه را معرفی می‌کنیم :


انواع کفش‌های کژوال زنانه : کفش پاشنه یکسره


۱ – کفش پاشنه بلند یکسره Wedges

این کفش می‌تواند به تیپ خیابانی شما، مقداری از چاشنی یک استایل رسمی را بیفزاید. اگر از پاشنه‌های بلند بیزارید اما نمی‌خواهید یک کفش تخت بپوشید، این گزینه به کمکتان خواهد آمد. پاشنه‌های یکسره‌ی کوتاه‌تر بسیار راحت و به معنای واقعی ” کژوال ” هستند.

انواع کفش‌های کژوال زنانه : کفش باله


۲ – کفش باله

کفش زنانه باله یک راه حل زیبا و کاربردی برای راحتی یک استایل روزانه‌ی کژوال است. کفش باله بسیار سبک، تخت و راحت است که یک آیتم ضروری برای جاکفشی‌تان خواهد بود. این کفش انطباق‌پذیری بالایی دارد و در تنوع بی‌نظیری از طرح و رنگ تولید می‌شود.

انواع کفش‌های کژوال زنانه : کفش آل استار یا کانواس


۳ – کفش‌های پارچه‌ای با استایل آل استار

این کفش‌ها ظاهر اسپرت‌تری نسبت به مدل باله دارند و گزینه بسیار مناسبی برای یک استایل کژوال هستند. این کفش‌های پارچه‌ای که به آل استار یا Canvas معروف‌اند، بسیار راحت و کاربردی بوده و تنوع رنگ و طرح آن‌ها موجب می‌شود تا همواره بتوانید یکی از آن‌ها را با لباس‌هایتان ست کنید. به خاطر داشته باشید که این مدل از انواع کفش کژوال زنانه به شکل فوق‌العاده‌ای با شلوارهای جین ست می‌شوند.


انواع کفش‌های کژوال زنانه : بوت ولینگتون یا بارانی


۴ – بوت بارانی

از انواع مدل‌های بوت زنانه، بوت بارانی یا همان ولینگتون از کفش‌های کژوال مناسب برای روزهای بارانی است. این بوت ظاهری ضخیم، لاستیکی و سیقلی دارد که شما را قادر می‌سازد تا به راحتی و بدون نگرانی در گل و لای راه بروید.


انواع کفش کژوال زنانه : صندل انگشتی


۵ – صندل انگشتی Flip Flops

فلیپ فلاپ یا صندل انگشتی، یکی از اجزای استایل کژوال است. این مدل کفش زنانه اغلب از یک کفی فومی و یک پلاستیک Y شکل ساخته شده است. صندل انگشتی در ساحل کاربرد زیادی دارد و به شدت انطباق‌پذیر است. این مدل از انواع کفش کژوال زنانه، در طیف بی‌نظیری از طرح و رنگ ارائه می‌شود.


انواع کفش کژوال زنانه : کفش لوفر


۶ – کفش‌های راحتی چرمی Loafers

یک کفش راحتی معمولا با پاشنه یکسره و پنل‌های ارتجاعی که جایگزین بندها شده‌اند. کفش‌ زنانه لوفرمقداری جلوه کلاسیک را به استایلتان خواهد افزود و به همین دلیل بیش‌تر برای یک استایل کژوال کاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع کفش کژوال زنانه : صندل گلادیاتوری


۷ – صندل گلادیاتوری

صندل گلادیاتوری، یک صندل بندی با ساختارT شکل در قسمت جلو است. این صندل‌ها در مدل پاشنه متنوع‌اند اما اغلب اوقات پاشنه یکسره دارند. صندل گلادیاتوری را می‌توان با پیراهن‌ها و مانتوهای بلند ست کرد. این مدل از انواع کفش کژوال زنانه به خوبی با شلوار پارچه‌ای نیز ست می‌شود.

انواع کفش کژوال زنانه : کفش ورزشی


۸ – کفش ورزشی

راحت‌ترین کفش از انواع کفش‌های کژوال زنانه!

این کفش‌ها برای تمرینات ورزشی طراحی شده‌اند. کفش ورزشی با لایه‌بندی درست در کفی، حمایت بهتری را برای پاهایتان ایجاد کرده و به سلامت ساق‌ها، زانوها و لگن شما کمک خواهند کرد.

همانگونه که گفته شد، این دسته‌بندی بر اساس پرکاربردترین کفش‌های کژوال تهیه شده است و کفش‌های روزمره و کژوال بر اساس عادات و علایق شخصی استفاده می‌شوند.

منتظر مقاله انواع کفش‌های رسمی و میهمانی زنانه نیز باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۸ ، ۱۴:۲۸
شاه پسند عتذتی

کیف لپ تاپ در مدلهای مختلفی از لحاظ مدل و جنس تولید شده است و در بازه قیمتی مختلف در بازار عرضه میشوند. برای اینکه در میان انواع کیف لپ تاپی دستی و کوله با برندهایی همچون تارگوس (Targus)، الکسا (Alexa) و بلکین (Belkin) بتوانیم انتخابی داشته باشیم که برای نیازهای مختلف مورد نیاز باشند و سردرگم نشویم، راهنمای خرید کیف لپ تاپ مناسب را مطالعه نمایید.

ما به شما کمک میکنیم تا بتوانید یک کیف با سایز، فرم، جنس و قیمت مناسب را برای خودتان انتخاب کنید. لپ تاپ ها دستگاه های بسیار حساسی میباشند که در صورت استفاده از کیف نادرست برای حمل آنها، ممکن از مشکلات بسیار زیادی برای آنها به وجود آید. با خریداری یک کیف دستی یا کوله مناسب برای لپ تاپ خود میتوانید دستگاه و لوازم جانبی آنرا به راحتی حمل نمایید.

چه امکاناتی از یک کیف لپ تاپ میخواهید؟

بر روی یک کاغذ امکاناتی که از یک کیف لپ تاپ دارید را یادداشت کنید، این کار به شما کمک میکند تا بتوانید بهترین محصولاتی با کارایی زیاد و و مناسب برای خودتان را انتخاب کنید. در صورتی که کیف لپ تاپ شما از 10 مورد ویژگی مدنظرتان که یادداشت میکنید، 5 ویژگی یا بیشتر را داشت، آنرا بخرید و در غیر این صورت در خریداری آن تجدید نظر نمایید.

کیف لپ تاپی که شما خریداری میکنید، علاوه بر امکانات مورد نظر شما، باید قابلیت های ویژه ای برای لپ تاپ داشته باشند. برای مثال باید بتواند تمامی قسمت های دستگاه لپ تاپ شما را با استفاده از محافظ هایی، پوشش دهد، همچنین دارای قابلیت حمل راحتی باشند و خستگی زیادی را در پی نداشته باشند. در صورتی که زیاد مسافرت میروید باید بتوانید به غیر از لپ تاپ، ماوس و شارژر آن، وسایل شخصی خود را با استفاده از همین کیف انتقال دهید. سایز کیف لپ تاپ یکی از اصلی ترین نشانه های مناسب بودن یک کیف برای شما میباشد. سایز محل قرارگیری لپ تاپ نباید بزرگتر یا کوچکتر باشد و همچنین کیف باید یک قسمت مجزا برای نگهداری از وسایل جانبی و شخصی شما را داشته باشد. محافظ ضربه گیر نیز از اهمیت بسیار بالایی برای انتخاب یک کیف لپ تاپ دارد.رر

قابلیت تبدیل پذیری

کیف لپ تاپ برای حمل این دستگاه طراحی شده است ولی در صورتی که شما بخواهید از آن برای حمل دیگر وسایل یا کتاب به همراه لپ تاپ استفاده کنید، آیا جوابگو است؟ دانشجویان و کارمندان باید کیف لپ تاپی را انتخاب کنند که کارایی بسیار زیادی را داشته باشد و بتوان از آن برای حمل کتاب و وسایل مختلف استفاده نمود.

 خرید اینترنتی کوله پشتی لپ تاپ

خرید اینترنتی کوله پشتی لپ تاپ

سایز کیف لپ تاپ و اهمیت آن

در انتخاب سایز کیف لپ تاپ باید در نظر داشته باشید که دستگاه لپ تاپ شما چه اندازه ای را دارا میباشد. برای مثال در صورتی که لپ تاپ شما 15.6 اینچ است، باید کیف لپ تاپ با قسمت نگهداری این اندازه را تهیه نمایید. سایز کیف لپ تاپ باید دقیقا اندازه باشد، بزرگتر و یا کوچکتر بودن محل قرارگیری لپ تاپ نسبت به خود دستگاه میتواند موجب آسیب رسیدن به لپ تاپ شود.

تمامی شرکتهای تولید کننده کیف لپ تاپ در انواع دستی و کوله، بر روی محصول خود، سایز محل قرارگیری لپ تاپ را درج میکنند، پس محصولاتی را تهیه نمایید که دقیقا اندازه لپ تاپ شما میباشند. برای مثال در صورتی که شما از لپ تاپ 15.6 اینچی استفاده میکنید، باید محصولی تولید شده برای اندازه 14 تا 16 اینچ را تهیه کنید و استفاده از کیف مناسب برای دستگاه های بالای 17 اینچ میتواند به دستگاهتان ضربه وارد نماید. البته در صورتی که اندازه محل قرارگیری دستگاه به اندازه نیم اینچ بزرگتر باشد کاربری کیف برای شما نیز راحت تر بوده و این اختلاف سایز برای شما مشکل ساز نخواهد شد.

علاوه بر اهمیت بالایی که سایز لپ تاپ و محل قرارگیری آن دارد، شما باید محصولی را تهیه نمایید که بتواند از دیگر وسایل شما نیز نگهداری کند. یک کیف لپ تاپ خوب باید بتواند علاوه بر حمل دستگاه و قطعات جانبی آن، وسایل شخصی یا اسناد مورد نیاز شما را جابجا نماید.

جنس و کیفیت ساخت

کیف لپ تاپی که تهیه میکنید باید طول عمر بالایی را داشته باشد و علاوه بر کیفیت ساخت خوب، از جنس باکیفیتی نیز برخوردار باشد. پس با توجه به جنس محصول، زیبایی و کیفیت باید اقدام به خریداری آن نمود. در ادامه میتوانید با قسمت هایی که باید در هنگام خرید کیف لپ تاپ چک کنید، آشنا شوید :

  • کیفیت دوخت : باید دقت داشته باشید که نوع نخ مورد استفاده در دوخت محصول تا چه اندازه محکم میباشد، آیا توانایی لازم برای حمل وسایل سنگینی همچون لپ تاپ برای کیف فراهم شده است؟ همچنین باید دقت داشته باشید که نوع دوخت و تعداد گره در هر سانتی متر نیز دارای اهمیت بسیار زیادی میباشد.
  • جنس کیف :از مواد اولیه مختلفی در تولید انواع کیف لپ تاپ استفاده میشود. شما حتی میتوانید در بازار کیف لپ تاپ با جنس چرم سوسمار پیدا کنید! اکثرا کیف لپ تاپ های ارزان قیمت با استفاده از پلاستیک و پلی استر تولید شده اند ولی قیمت این محصولات نشان دهنده کیفیت آنها نیست و این سری از کیف ها هم دارای استحکام بالایی میباشند ولی بهتر است در صورتی که وزن لپ تاپ شما سنگین میباشد و میخواهید وسایل زیادی را با استفاده از کیف حمل نمایید، محصولاتی را استفاده کنید که از برزنت در تولید آنها استفاده شده است. کیف لپ تاپ تولید شده از چرم طبیعی یا مصنوعی ممکن از توانایی تحمل وزن بالا را نداشته باشد زیرا به مرور زمان شکل و فرم اصلی خود را تغییر میدهد.
  • پوشش :ممکن است کیف لپ تاپ به همراه دستگاه درون آن به روی زمین بیفتد که این امر میتواند سبب بروز آسیب به لپ تاپ شما شود، با انتخاب محصولاتی که با پوشش مناسب ضد ضربه میتوانند تا حد بسیار زیادی از بروز آسیب دیدگی به لپ تاپ جلوگیری نمایند. پس یکی از اصلی ترین فاکتورهای خریداری کیف لپ تاپ، توجه به پوشش داخلی و بیرونی کیف لپ تاپ میباشد.
  • توجه به زیپ :بسیاری از کیف لپ تاپ های عرضه شده در بازار با استفاده از زیپ باز و بسته میشوند پس باید از محصولی استفاده کرد که از زیپ هایی باکیفیت برخوردار میباشند. عدم برخورداری از زیپ با کیفیت استاندارد در یک کیف سبب میشود تا این قسمت به راحتی خراب شده و کیف دیگر کارایی زیادی را در نخواهد داشت.
  • جیب و محل نگهداری از وسایل شخصی :برای انتخاب یک کیف با کیفیت باید دقت داشته باشید که جیب مورد استفاده در آن با دسترسی آسان فراهم شده باشد. در صورتی که از کیف های دستی استفاده میکنید، حتما کیف شما باید از این امکانات برخوردار باشد.

کوله پشتی حمل لپ تاپ

بیشتر دانشجویان ترجیح به استفاده از کوله پشتی مخصوص حمل لپ تاپ به جای کیف های دستی را دارند. در صورتی که شما هم بیشتر علاقه به خریداری یک کوله لپ تاپ را دارید باید به فاکتور هایی از جمله میزان اندازه دستگاه و نوع مدل محصول دقت کنید. از دیگر ویژگی هایی که یک کوله لپ تاپ باید داشته باشد میتوان به استفاده از شانه بند استاندارد اشاره نمود. در صورتی که شانه بند نتواند به صورت مساوی وزن کوله را در میان شانه های شما تقسیم نماید، امکان بروز بیماری های نخاع و کمر برای شما وجود دارد. در حین انتخاب یککوله پشتی لپ تاپ باید دقت داشته باشید که حتما تسمه شانه آن با استفاده از یک دسته برزنتی به هم متصل باشد و امکان تنظیم سایز بر اساس اندازه کمر بر روی محصول فراهم شده باشد.

کیف دستی لپ تاپ

در صورتی که از کیف دستی برای لپ تاپ استفاده میکنید یا خواهان خرید کردن این مدل از کیف ها هستید باید به نکاتی توجه کرده و بر این اساس اقدام به خریداری محصول نمایید.کیف دستی باید امکان قرار گیری بر روی شانه جهت حمل در فواصل طولانی را داشته باشد تا از بروز بسیاری از بیماری های مربوط به درد کمر جلوگیری نماید. همچنین قابلیت های مختلف از جمله فضای مخصوص برای قرارگیری موبایل، کارت های عابر بانک و شناسایی از جمله دیگر قابلیت هایی است که در هنگام خرید اینترنتی و آنلاین کیف لپ تاپ دستی و دوشی ارزان قیمت دخترانه و پسرانه باید در نظر داشته باشید. امکان دسترسی آسان به تمامی اجزای یک کیف دستی لپ تاپ نیز باید رعایت شده باشد.

کیف لپ تاپ زنانه و مردانه

کیف لپ تاپ ها در اکثر مدلها برای استفاده بانوان و آقایان مناسب میباشند. البته بسیاری از مدلها با توجه به نوع طرح و مدلی که در تولید آنها به کار برده شده است، برای استفاده بانوان مناسب میباشند. رنگ، مدل و طرز قرارگیری دسته از جمله مهمترین ویژگی هایی است که میتوان لپ تاپ های زنانه را از سایر محصولات تشخیص داد.

برند و اهمیت آن

درست است که میتوان کیف لپ تاپی ارزان قیمت و با برندی ناشناخته را تهیه نمود ولی آیا این کیف از بروز آسیب به لپ تاپ حساس و چند میلیون تومانی شما در حمل و نقل جلوگیری میکند؟ شرکتی که کیف لپ تاپ را تولید کرده است باید شناخته شده باشد، برای مثال محصولاتی که توسط تارگوس(Targus) تولید میشوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بسیار قابل اعتماد میباشند. همچنین کیف لپ تاپ الکسا (Alexa) یا بلکین(Belkin) نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشند. در صورتی که میخواهید در میان مدلهای بیشتر کیف لپ تاپ انتخاب خود را انجام دهید، محصولاتی همچون لکسین (Lexin) و کیس لاجیک(Case logic) نیز از بهترین محصولاتی است که در بازار عرضه شده اند و میتوان در میان برندهای عرضه شده در بازار انتخاب خود را انجام داد.

نتیجه گیری

بر اساس توضیحاتی که ارائه داده شد، در هنگام خرید اینترنتی و آنلاین کوله پشتی لپ تاپ ارزان قیمت دخترانه و پسرانه باید در نظر داشته باشید که از کیف لپ تاپ در طول روز چقدر استفاده میکنید، در هر سال به چه میزان مسافرت میکنید و آیا در این مسافرت ها لپ تاپ خود را به همراه دارید؟ نوع لباس پوشیدن و میزان فواصلی که باید با استفاده از کیف لپ تاپ پیمایش کنید را در نظر داشته باشید و بر این اساس یک کیف لپ تاپ با تمامی مشخصات مورد نیاز خود و امکاناتی برای نگهداری اصولی و ضدضربه از لپ تاپ خود تهیه نمایید. کیف لپ تاپ برای تمامی اقشار جامعه و افرادی که از لپ تاپ استفاده میکنند یکی از اصلی ترین و مورد نیاز ترین وسایل مورد استفاده میباشد. کیف لپ تاپ در مدلهای مختلفی تولید شده است و تنوع آن به گونه ای میباشد که بتواند پاسخگوی نیاز تمامی اقشار جامعه باشد. شما میتوانید با استفاده از سایت اینترنتی فروش کیف لپ تاپ، به تعداد و مدلهای بسیار زیاد و متنوعی از این محصول که در شرکتهای معتبر تولید شده اند دسترسی داشته باشید.

اگر نیاز به یک کوله پشتی لپ تاپ شیک و با کیفیت دارید به فروشگاه اینترنتی زرینچه به عنوان فروشگاه تخصصی کیف و کفش مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۵۹
شاه پسند عتذتی


کوله پشتی فانتزی توسط زنان و کودکان به منظور نگهداری از لپ تاپ و وسایل مهم و ضروری استفاده می شود. تعداد کثیری از بانوان از کوله پشتی های فانتزی و اسپرت برای حمل اقلام شخصی مانند تلفن همراه ، لوازم آرایش، عینک و . . . حمل می کنند اما امروزه بیشتر از  کوله پشتی فانتزی برای سازماندهی وسایل ضروری خود استفاده می کنند. مهم ترین نکته در انتخاب مدل کوله پشتی فانتزی، این است که بدانید قصد دارید کجا از آن استفاده کنید و چه چیزی از مدل کیف‌تان می خواهید

کوله پشتی فانتزی

کوله پشتی فانتزی  یکی از وسایلی است که در دانشگاه و مدرسه ضروری است. اگر قصد ورود دانشگاه دارید و می خواهید یک کوله پشتی فانتزی و مناسب تهیه کنید در این مقاله در مورد کوله پشتی فانتزی و خرید اینترنتی کوله پشتی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار میدهیم.

کوله پشتی فانتزی در همه شکل و اندازه موجودند، ولی باید توجه کنید که کدام کوله پشتی فانتزی برای شما مناسب است. برخی افراد از یک کوله بسیار سبک بدون بخش های اضافی لذت می برند. دیگران زوائد بیشتری را می پسندند. حتی اگر باعث وزن اضافی شود. اکنون کوله پشتی ها با انواع مختلفی از نوارها و ساختارهای حمایتی همراهند تا از فشار زیاد بار بر کمر انسان بکاهند.

خرید اینترنتی کوله پشتی فانتزی دخرتانه
خرید اینترنتی کوله پشتی فانتزی دخرتانه

خرید کوله پشتی فانتزی

کوله پشتی فانتزی ترند ۲۰۱۸ مدل های بسیار دوست داشتنی و شیکی دارند طوری که از دیدن آن ها سیر نمی‌شوید و انتخاب برایتان سخت می‌شود. این مدل کوله پشتی ها طرح های اسپرت و فانتزی دارند که مناسب دخترخانم های جوان و نوجوان هستند, البته ناگفته نماند که این کوله پشتی های شیک فقط مخصوص مدرسه یا دانشگاه نیستند و می‌توانید استایل اسپرت و دخترانه تان را با آن ها تکمیل کنید.

امروزه تقریبا مد شده است دخترخانم ها به جای کیف دستی از کوله شتی فانتزی استفاده می‌کنند و استایلی مد روز دارند.اگر شما هم می‌خواهید از مد روز جا نمانید بهتر است مدل کوله پشتی های دخترانه ترند ۲۰۱۹ را در عکس های زیر مشاهده کنید و تغییراتی در استایل تان ایجاد کنید.

یک کوله پشتی فانتزی که به اندازه کافی حمایتتان می‌کند

نه تنها لازم است که سنگینی کیف بین هر دو کتف شما تقسیم شود، چند پد روی دسته‌های کوله پشتی می‌تواند از فشاری که کیف به کمر شما وارد می‌کند کاهش دهد.

این پدهای حمایتی می‌تواند در بخش پشتی کوله هم به کار رود که باعث می‌شود راحتی شما چند برابر افزایش پیدا کند.

به جای کیف دوشی ، یک کوله پشتی فانتزی انتخاب کنید

اگر وسایل شما زیاد و سنگین است، باید مطمئن شوید که وزن آن‌ها روی تمام بدن شما تقسیم می‌شود و به این ترتیب کیف‌های دوشی کلا از بازی خارج می‌شود.

این مدل کیف تمام وزن را روی یک شانه می‌گذارد در حالی که کوله مدرسه شما وزن را بین دو شانه تقسیم می‌کند و این موضوع باعث می‌شود نه تنها فشار کمتری به کمر و شانه‌ها وارد شود بلکه برای سلامت زانو و ساق پا هم بهتر است.

بندهای قابل تنظیم حیاتی‌اند

همیشه مطمئن شوید که می‌توانید اندازه بندهای کوله پشتی فانتزی‌تان را تنظیم کنید. بندهای قابل تنظیم در انواع کوله پشتی به شما این امکان را می‌دهد که کیف را کاملا به کمر خود نزدیک کنید.

اگر بند کوله شما خیلی شل باشد، وزن کوله شما را به عقب می‌کشد و سنگینی بیشتری را به کمر وارد می‌کند.

کوله پشتی فانتزی دخترانه
کوله پشتی فانتزی دخترانه

کوله پشتی فانتزی سبک را انتخاب کنید

وزن کوله پشتی از اهمیت بالایی برخوردار است. هیچ وقت فراموش نکنید که هر قدر هم به وسایل داخل کیف نیاز داشته باشید، هیچ گاه نباید بیش از ۱۵ درصد وزن بدنتان را حمل کنید.

یک کوله پشتی سبک به شما این امکان را می‌دهد که وسایل بیشتری را بتوانید این طرف و آن طرف ببرید.

بهترین پیشنهادات برای تصمیم‌گیری آسان

اگر حس می‌کنید پیدا کردن همه این ویژگی‌ها در یک کیف کمی دشوار است، ما برای شما پیشنهاداتی داریم با همه این قابلیت‌ها.

لوازم نسبتا ضروری

لیست زیر ، لوازمی هستند که برخی از افراد به همراه داشتن آن‌ها را ضروری می‌دانند و برخی دیگر وجود آن‌ها در کوله‌پشتی را بار اضافه می‌دانند. این وسایل با توجه به شرایط آب و هوا، انتخاب می‌شوند.

  • دستمال توالت: سعی کنید دستمال‌های قابل تجزیه انتخاب کنید تا مشکلی برای طبیعت ایجاد نکنید.
  • دستمال مرطوب: دستمال مرطوب به اندازه دستمال کاغذی مهم است و فکرش را نمی‌کنید که تا چه اندازه به کار شما خواهد آمد.
  • مایع صابون: اگر بتوانید در یک بطری کوچک با خودتان کمی مایع صابون ببرید برای تمیز کردن دست‌ها و حتی شستن ظرف‌های غذا هم کارامد است.
  • لوازم بهداشتی شخصی: مسواک، خمیرندان و…
  • هدبند: خیلی از مواقع هدبند به عنوان دستمال و حوله استفاده می‌شود، خیلی سبک‌تر از حوله هستند و سریع هم خشک می‌شود.
  • کاغد و قلم : برای استفاده های های دانش‌آموزی و دانشجویی وسیله‌ای بسیار ضروری می باشد.

خانم ها و مخصوصا دختر خانم های عزیر، برای خرید اینترنتی کوله پشتی فانتزی دخترانه می تونید به فروشگاه اینرنتی زرینچه مراجعه کنید و انواع مدل ها و عکس های کوله پشتی فانتزی را مشاهده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۴:۵۱
شاه پسند عتذتی