مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

راهنمای خرید تشویقی گربه

دوشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۱، ۰۴:۱۰ ب.ظ

تشویقی گربه چیست

تشویقی گربه با عناوینی دیگری همچون جایزه گربه، اسنک و یا تریت (Treat) در بین صاحبین گربه و دامپزشکان گفته میشود.

تشویقی گربه،از تکه های کوچک غذا با طعم لذیذ و عطر خوش برای گربه دلبند شما تهیه شده است.

گربه،این کوچولوی دوست داشتنی و بازیگوش ،بسیار آموزش پذیر است و این آمادگی را دارد که چیزی از شما یاد بگیرد و در قبال آن جایزه خوشمزه بگیرد و کلی شما را ذوق زده کند. با اهداف گوناگونی شما میتوانید از تشویقی گربه بهره ببرید .در ادامه تعدادی از مهمترین دلایل را خواهیم گفت.

 

  • آموزش و تربیت کردن گربه
  • خوشحال کردن گربه
  • تشویق کردن گربه بعد از انجام یک کار خوب
  • هنگام بازی کردن با گربه برای جایزه دادن به او
  • سلامت دهان و دندان گربه
  • کاهش استرس و بیقراری گربه
  • فراهم کردن ویتامین ها و ریزمغذی های مورد نیاز بدن گربه
  • ایجاد یک رابطه عاطفی عمیق بین گربه و شما

 

 

راهنمای خرید تشویقی گربه

اهمیت خرید تشویق گربه زمانی مهم است که بخاطر داشتن یک دوست و همدم کوچولو آنها را به سرپرستی میگیریم.بخاطر همین ،نیاز به آموزش و تربیت شدن دارند.

از آنجا که گربه ها موجودات شکمویی هستند میتوانید از این ویژگی  به نفع گربه و خودتان استفاده کنید.هم گربه با این میان وعده های جذاب خوشحال می شود و هم این که شما کلی آموزش به او دادید وشما را بی جواب نخواهد گذاشت. برای خرید تشویقی مناسب بهتر است که از راهنمای خرید تشویقی گربه استفاده کنیم تا انتخاب مناسبی داشته باشیم

پس در اولین فرصت دنبال خرید یک سبد پر از تشویقی گربه باشید تا در کنار غذای اصلی ،از این اسنک ها هم لذت ببرد.نکته مهم این جا است که به هیچ عنوان تشویقی گربه را جایگزین غذای گربه نکنید،چرا که غذای اصلی گربه به حساب نمی آید.

 

بهترین تشویقی برای گربه کدام است؟

در انتخاب بهترین تشویقی برای گربه باید حتما با یک دامپزشک مجرب مشورت کنیم.متخصص با بررسی سن، جنس، وزن،نژاد و شرایط جسمانی حیوان کوچولوی شما بهترین راهکار و تشویقی گربه را پیشنهاد میدهد.

از آنجا که برخی محصولات تشویقی گربه دارای درصدی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند،پس رعایت مقدار آن و یا زمان مصرف آن که توسط دکتر دامپزشک گفته میشود را حتما در نظر بگیرید که احتمال چاق شدن گربه کم شود.

بعضی از انواع تشویقی گربه،جویدنی هستند و موجب حفظ رعایت دهان و دندان گربه شما از جرم و پلاک خواهد شد.

برخی دیگر صرفا بسیار خوشمزه و خوش عطر و بو هستند و گربه از خوردن آنها بسیار لذت میبرد.

پس در نتیجه میتوان به عنوان جایزه گربه،برای آنها خریداری کرد.

 

بهترین زمان برای دادن تشویقی گربه چه موقع است ؟

بهترین زمان برای دادن تشویقی گربه،زمانی بین وعده های اصلی غذای گربه است.وقتی که هدف ما از تشویقی دادن،آموزش و تربیت کردن باشد باید بهترین زمان را انتخاب کنیم.بهترین زمان،زمانی است که گربه نه آنقدر سیر باشد که اصلا به آموزش دادن شما توجهی نکند و نه آنقدر که گرسنه و تشنه باشد و به هیچ چیزی جز گرفتن تشویقی از شما توجه نکند.

بستنی گربه وینستون 

بستنی گربه در واقعیت اصلا بستنی نیست ولی چون به شکل مایع است به بستنی معروف شده است.بستنی گربه جزومحصولات تشویقی است. این محصول در طعم های جوجه و ماهی قزل آلا موجود میباشد و می توانید در پت شاپ زویی این تشویقی گربه خوش عطر و طعم و همچنین خوش قیمت بودن در عین داشتن کیفیت بالا را خریداری بفرمایید.

تشویقی گربه سانابل مدل Dental Snack

این تشویقی گربه بخاطر دارا بودن مواد مغذی به سلامت دندان های گربه دلبند شما کمک شایانی خواهد کرد

تشویقی های سانابل از معتبرترین برندهای بازار است و برای گربه ها بسیار خوشمزه و محبوب است.

مدل هربال اسنک Hairbal Snack ، یکی دیگر از تشویقی گربه است که در بهبود و جلوگیری مشکل  هربال گربه تاثیرگذار است.هربال نوعی بیماری در گربه است که به خاطر نظافت روزانه،در معده گربه توده مو انباشته میشود که در گربه های مو بلند این بیماری بیشتر است.

 

اسنک و مکمل غذایی سانال حاوی مولتی ویتامین و catnip

تشویقی گربه سانال ساخت هلند است و از آنجا که دارای مقادیری ویتامین و مواد معدنی است به عنوان مکمل هم میشود روی آن حساب کرد.

این جایزه گربه دارای مخمر است که برای سلامتی و تناسب اندام گربه مفید است و همچنین دارای رایحه کت نیپ که بسیار مورد علاقه گربه ها و حکم انرژی زا را برای آنها دارد، میباشد.

 

 

خمیر مالت تریکسی با طعم علف

تشویقی گربه از برند اروپایی تریکسی بسیار محبوب و معتبر است چرا که در کنار کیفیت بالای محصولات خود، به سلامت هر چه بیشتر حیوانات خانگی کمک میکند.

خمیر مالت در رژیم غذایی گربه بسیار حیاتی است.بخاطر این که هم خوشمزه وهم اشتها برانگیز برای گربه است و همچنین در پیشگیری از گلوله شدن موهای خورده شده و تجمع آنها که بیماری هربال معروف است اثر بسیار خوبی داشته است.

این نوع تشویقی گربه برای گربه های موبلند مثل گربه پرشین پیشنهاد شده است.

 

خمیر مالت گربه 

این تشویقی گربه نیز از برند معروف و اروپایی دین بستس است و همچون مطالب گفته شده در بالا در مورد خمیر مالت ،تشویقی و آنتی هربال بسیار مطلوبی  برای گربه است و حکم مکمل را دارد.

طریقه مصرف این نوع تشویقی ها بسیار آسان است، به این ترتیب که هر بار حدود 2 الی 3 سانتی متر را روی ناخن یا دست گربه بمالید تا گربه لیسش بزند.

 

تشویقی گربه وینستون

در بین محصولات تشویقی گربه ،مدل مدادی محبوب و پرطرفدار است.این اسنک های خوشمزه از برند نام آشنای وینستون آلمانی به طول 14 سانتی متر هستند و در طعم های متنوع و مورد علاقه گربه ها مثل طعم مرغ و اردک، در بازار به فروش میرسند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۱۹
شاه پسند عتذتی

تشویقی گربه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی