مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

تشویقی سگ

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰، ۰۱:۲۷ ب.ظ

به روش خوشمزه ای به سگتان آموزش دهید و سلامتش را تضمین کنید .خرید غذای سگ چیزی است که در این راه به شما کمک می کند. با خرید تشویقی های مخصوص سگ می توانید آموزش بهتری برای سگ خود داشته باشید و او را برای یادگیری مشتاق تر کنید. در اینجا به برخی از مزایای استفاده از انواع تشویقی سگ اشاره میکنیم .

سگ‌ها عاشق تشویق شدن هستند و دادن انواع تشویقی به سگ باعث خوشحال شدن و حرف شنوی او می‌شود. تشویقی به خوراکی‌هایی گفته می‌شود که در تربیت سگ به صاحبان کمک می‌کند. غذای تشویقی سگ کاربردهای زیادی دارد و علاوه بر تسریع در آموزش و تربیت کردن، برای نظافت دندان‌ها و سلامت دهان و لثه‌ها، تأمین ویتامین‌های مود نیاز بدن سگ و… نقش مهمی دارد.

به عنوان صاحب سگ، خرید جایزه سگ برای پت محبوبتان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام بدهید تا پیوند عاطفی بین شما و سگتان محکم‌تر و بهتر شود و همین‌طور کارها برای سگ به عادت تبدیل شود.

انتخاب بهترین تشویقی برای توله سگ

اولین نکته این است که در سنین کم باید تربیت سگ را شروع کنید. طعم‌های مختلف تشویقی برای توله سگ را امتحان کنید و تشویقی مورد علاقه حیوان را شناسایی کنید تا در آموزش و تربیت پت تأثیر بیشتری داشته باشد. هنگام خرید تشویقی سگ اطمینان حاصل کنید که محصول فاقد خطر خفگی و متناسب با اندازه و قدرت جویدن سگ شما باشد.

سعی کنید تشویقی‌هایی را خریداری کنید که ابعاد بسیار بزرگ و یا بسیار ریز نداشته باشند. اگر ابعاد بیش از حد بزرگ باشد حیوان سریع سیر می‌شود و اگر زیاد از حد ریز باشد برایش جذابیت ندارد و نمی‌تواند حیوان را ترغیب کند. هنگام خرید جایزه سگ حتماً به سن، نژاد و جثه سگ توجه کنید تا سگ دچار اضافه‌وزن و یا مشکلات گوارشی نشود.

به طور کلی تشویقی سن و سال خاصی ندارد و برای ارتباط بهتر صاحبان و سگ‌ها استفاده می‌شود. در سنین دندان در آوردن، تشویقی برای توله سگ بسیار مفید است و باعث استحکام دندان و لثه حیوان می‌شود. تشویقی‌ها حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی خاصی هستند که برای تأمین نیازهای بدن حیوان خانگی ضروری است.

  • کمک به سلامت دستگاه گوارش: تشویقی‌های سگ‌ها حاوی میزان زیادی فیبر ، پریبیوتیک و پروبیوتیک هستند که برای سگهایی که معده‌های حساسی دارند مفید هستند. وقتی شرایط هضم غذا در حیوان بهبود یابد، سیستم ایمنی بدنش قوی‌تر می‌شود و همچنین سگهایی که در رژیم غذایی‌شان میزان زیادی فیبر وجود دارد در آینده دچار مشکلات معده نخواهند شد.  پریبیوتیک ها فیبرهای گیاهی هستند و پروبیوتیک ها باکتری‌های زنده هستند که هردو باعث تقویت باکتری‌های مفید در سیستم گوارش می‌شوند .
  • سلامت پوست و مو: تشویقی‌های طبیعی سگ که سرشار از امگا ۳ و ۶ هستند ، اسیدهای چرب ضروری مورد نیاز برای سلامت و درخشندگی پوست و موی سگ‌ها می‌شود را فراهم می‌کنند
  • سلامت دندان‌ها: تشویقی‌ها با از بین بردن باکتریهایی که باعث بوی بد دهان می‌شوند ، دندانهای سگ‌ها را تمیز نگه می‌دارند ‌. جویدن باعث کاهش جرم‌های دندان شده و دندانها و فک سگها را تقویت می‌کند .سلامت مفاصل: غذای تشویقی سگ سرشار از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدانها هستند که موجب تقویت مفاصل و کاهش درد در سگهایی که مبتلا به آرتروز هستند می‌شود .
  • وزن متعادل: تشویقی‌های سگ سرشار از فیبر و ترکیبات طبیعی هستند و میزان کمی چربی دارند که باعث می‌شود وزن سگ شما در سطح متعادلی قرار گیرد .

غذای تشویقی سگ محبوبیت بسیاری بین سگ‌ها و توله سگ‌ها دارد.دیجی پت‌ با فروش تشویقی سگ با کیفیت و ارزان در طعم‌ها و ویژگی‌های مختلف مانند تشویقی مدادی سگ، تشویقی سگ ژرمن، هاسکی و ... در دسترس شما است. در دیجی پت انواع مختلف قیمت تشویقی سگ برای انتخاب راحت‌تر شما وجود دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۶
شاه پسند عتذتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی