مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

آموزش بورس دلفین وست

شنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۰، ۰۵:۵۷ ب.ظ

آموزش بورس دلفین وست به صورت تخصصی

 

مستر تریدر

تمام افرادی که در بازارهای بزرگی چون بورس، طلا، بازارهای مالی و …. فعالیت می‌کنند، باید از دانش پیش‌بینی قیمت‌ها و روانشناسی بازار آگاهی داشته باشند. دلیل موفقیت و عدم موفقیت افراد در این بازارها نیز به مقدار دانش آن‌ها بستگی دارد. شاید تصور کنید که آموزش بورس از صفر کار دشواری است و یک فرد مبتدی نمی‌تواند در مدت زمانی اندک به آگاهی کافی در این زمینه دست پیدا کند؛ اما این تصور اشتباه را باید به چالش کشید. چراکه موفقیت در بازاری چون بورس، به دانش تحلیل تکنیکال بستگی دارد. نکته این است که برای فراگیری این دانش، باید از اساتید خبره‌ای آموزش دریافت کرد که بر تمام فوت و فن‌های این نوع از تحلیل مسلط باشند. پس همراه ما باشید تا با آموزش بورس دلفین وست  توسط دلفین وست آشنا شویم.

 

چرا باید آموزش بورس دلفین وست را فرا بگیریم؟

به‌صورت کلی دو نوع تحلیل در بازارهای مالی وجود دارد که هریک دارای ویژگی‌های خاصی بوده و تخصص‌های جداگانه‌ای به حساب می‌آیند. این دو، تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی یا فاندامنتال هستند. تحلیل تکنیکال «Technical Analysis» از روی نموارها انجام می‌شود، اما آموزش بورس دلفین وست به بررسی ریشه‌ای هر سهم در بازار نیاز دارد.

با توجه به این که تحلیل بنیادی مسیر بسیار طولانی را در پیش راه معامله‌گران قرار می‌دهد، اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا از تحلیل تکنیکال برای تسلط بر بازار استفاده کنند. چراکه فراگیری تحلیل تکنیکال دارای قوانین روشنی است و به سادگی می‌توان از آن بهره گرفت. بیشتر افرادی که در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت و میان‌مدت، سودهای کلانی را به نسبت سرمایه خود از بورس کسب می‌کنند، از دانش تکنیکال استفاده می‌کنند. بنابراین تمام افراد مبتدی که به فعالیت حرفه‌ای در بورس علاقه دارند، می‌توانند روی آموزش 0 تا 100 بورس که شامل سرفصل‌های تحلیل تکنیکال است، حساب کنند.  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی