مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

راهنمای خرید غذای تشویقی گربه

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵ ب.ظ

 

راهنمای خرید  غذای تشویقی گربه چیست؟

تشویقی و یا Cat Treats به اسنک‌هایی گفته می‌شود که از لحاظ بو و طعم برای گربه‌ها بسیار جذاب هستند و همه گربه‌ها عاشق این اسنک‌ها یا تکه‌های کوچک غذا هستند. البته که اسنک تشویقی گربه هرگز جایگزین غذای اصلی او نخواهد بود و آن را باید در میان وعده‌ها و با اهداف متفاوت به گربه خود بدهید. ممکن است از دلایل دادن تشویقی به گربه‌ها بپرسید:

  • تشویقی دادن به منظور خوشحال کردن
  • تشویقی دادن بعد از اجرای یک کار خوب، مثلا به جای آن که روی مبل ناخن بکشد، روی اسکرچر ناخن می‌کشد
  • به عنوان یک جایزه به هنگام بازی
  • تربیت و آموزش دادن به گربه
  • برای سلامت بیشتر دهان و دندان
  • ایجاد یک رابطه عمیق عاطفی میان گربه و شما
  • کاهش دادن استرس در آن‌ها
  • تامین انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی متفاوت

انواع تشویقی گربه

تشویقی‌های زیادی برای گربه‌ها به بازار عرضه شده است و شما می‌توانید نسبت به سن، وزن، شرایط جسمی، نژاد و جنسیت گربه خود آنچه را که مناسب‌تر است انتخاب کنید. از آنجایی که اسنک تشویقی گربه‌های چاق و لاغر با هم متفاوت هستند، بهتر است در این مورد با دامپزشک پت خود صحبت کنید و راهنمای خرید تشویقی گربه را از او بخواهید تا گربه شما با دادن این تشویقی‌ها دچار سوء تغذیه و یا کمبود ویتامین نشود. برای خرید به سایت زیر مراجع کنید.

https://digipet.org/product-category/cat/cat-incentive-food/

توجه داشته باشید که به دلیل این که تشویقی‌ها بسیار خوشمزه هستند و گربه شما از خوردن آن به شدت لذت می‌برد، شما هر زمان که به او تشویقی بدهید، رد نخواهد کرد. دقت داشته باشید گه میزان غذای تشویقی گربه بر خلاف غذای کنسرو گربه نباید زیاد باشد چرا که باعث اضافه وزن و چاقی گربه میشود.

 

 راهنمای خرید تشویقی  غذای گربه

 

به طور کلی بیش از صد درصد نیاز آن‌ها به غذا می‌تواند از طریق اسنک‌ها تامین شود و از آن‌جایی که آن‌ها علاقه زیادی به خوردن این اسنک‌ها دارند شاید شما را مجاب کرده تا میزان بیشتری از آن‌ها بدهید، اما توجه کنید که غذای تشویقی زیاد، گربه شما را به شدت چاق خواهد کرد و عوارض بدی را در پی خواهد داشت.

بهترین تشویقی گربه کدام است؟

  1. همان‌طور که قبلا اشاره کردیم تشخیص 5 غذای تشویقی گربه به سن، وزن، جنسیت و شرایط جسمی گربه بستگی دارد. به عنوان مثال بعضی از تشویقی‌ها دارای مواد معدنی و ویتامین‌های زیادی هستند که در صورت این که گربه شما کمبود ویتامین داشته باشد، این تشویقی‌ها برای او بهترین تشویقی خواهد بود.

اما اگر گربه شما چاق است نباید اسنک‌هایی با کربوهیدرات و پروتئین بالا به او بدهید، چون موجب اضافه وزن بیشتر خواهد شد. بعضی دیگر از تشویقی‌های گربه جویدنی هستند و می‌توان از آن‌ها برای از بین بردن جرم دندان و پلاک دندان استفاده نمود.

پس قبل از این که تشویقی گربه را تهیه کنید، بهتر است به این مسائل توجه ویژه‌ای داشته باشید. در ادامه این مطلب در خصوص راهنمای خرید تشویقی گربه زمان مصرف و نحوه خرید آن را به شما خواهیم گفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی