مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

جاذبه های دیدنی پاریس در تور پاریس 1401

پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۳۱ ب.ظ

تور پاریس 1401

تور پاریس 1401 و جاذبه های آن

 

 پاریس ، پایتخت کشور فرانسه و پنجمین شهر اقتصادی جهان به لحاظ سطح تولید ناخالص داخلی است.پاریس از پایتخت های مدرن جهان است و در زمینه علم ، هنر ، سیاست ، تحصیل ، تفریحات و مد جایگاه بالایی را دارد.

جمعیت این شهر حدود ۲٬۱۶۴٬۹۹۴ نفر است و از پرجمعیت ترین شهرهای جهان به شمار میرود.پاریس از شناخته شده ترین مقصدهای گردشگری در جهان است و هرساله حدود 45 میلیون نفر از این شهر رویایی دیدن میکنند. شهر پاریس موزه ها و موسسات و پارک های مشهوری دارد و همچنین با دارابودن 478000 درخت سرسبزترین پایتخت جهان شناخته میشود.

جاذبه های گردشگری تور  پاریس 1401

مجموعه ای از جاذبه های گردشگری در تور پاریس 1401  را به شما معرفی خواهیم کرد.اگر شما در حال برنامه ریزی برای سفر به پاریس هستید و میخواهید مدتی را در این شهر سپری کنید باید چیزهای مهمی را در مورد این شهر ببینید و بدانید.

برج ایفل

برج ایفل یک آسمان خراش است و نماد چشمگیر کشور فرانسه به شمار میرود.برج ایفل را از هرجای پاریس میتوانید ببینید.ارتفاع این برج بالای 324 متر است و قدمت آن به سال 1889 باز میگردد.

برج ایفل در دو سال و دو ماه و 5 روز ساخته شد.این سازه یک شاهکار معماری فوق العاده بود که نام آن از سازنده این برج گوستاو ایفل گرفته شده است. سازنده این برج هدف کاربردی برای آن در نظر داشت و مایل بود از آن به عنوان فرستنده رادیوی FM استفاده شود. اگرچه وجود برج ایفل از ابتدا بحث برانگیز بود اما به مرور زمان با تسخیر قلبها به ذهنیت منتقدان خود پایان داد.امروزه برج ایفل بازدید کنندگان زیادی را جذب میکند.

زمانیکه در حال صعود از برج  ایفل هستید احساسات بی نظیری را در قلب خود تجربه میکنید.هفت میلیون مسافر سالانه برای دیدن این برج به پاریس سفر میکنند و از ایفل صعود میکنند.شهر پاریس از بالای برج ایفل دیده میشود و تمامی بناهای تاریخی شهر از بالای برج پیداست.بازدید از برج ایفل برای تمام مسافران در پاریس باید انجام گیرد.

فراموش نکنید که برج ایفل در شب بسیار متفاوت است .پاریس را به شهر نور میشناسند و شما میتوانید در طول شب در برج ایفل ، از غذاهای لذیذ لذت ببرید و نوشیدنی های محبوب پاریس را بنوشید.

رودخانه سن

سوار بر قایق روی رودخانه سن ، پاریس را ببینید.قایق های رودخانه ای سنتی و  ظریف هستند .میتوانید سوار برآنها از تماشای شهر نور لذت ببرید.رود سن ، تارخی است و از قلب شهر پاریس میگذرد.به لحاظ جغرافیایی سن همیشه نقش مهمی در پاریس داشته و از لحاظ اقتصادی باعث رشد شهر شده است.

مولن روژ

اولین شعبه کاباره مولن روژ در اروپا ، در پاریس قرار دارد.بیش از 126 سال از ساخت افسانه ای ترین کاباره اروپا میگذرد. از سراسر جهان برای تماشای رقص و آواز به این کاباره می آیند. هنرمندان معروفی چون فرانک سیناترا و لیزا مینلی در این کاباره اجرا داشته اند.

کلیسای نوتردام پاریس

نوتردام یک شاهکار معماری سبک گوتیک فرانسوی است. ساخت کلیسای نوتردام توسط موریس د سولی انجام شد. ساخت نوتردام به مدت دو قرن و از آغاز قرن 11 تا نیمه اول قرن 14 طول کشیده است.

در نمای کلیسای نوتردام ، ناهماهنگی سازه در عناصر جزئی وجود دارد تا از یکنواختی معماری گوتیک کلاسیک دور باشد.از علل شهرت این کلیسا مجسمه های بیرونی آن و ناودانهای عجیب و غریب آن است.

ارتفاع این بنا 128 متر و مساحت سالن آن 12 متر است.نقشه کلیسا صلیبی شکل است و قسمت بازویی و برج از معماری رومانسک قرن 11 الهام گرفته شده است.طاق های نوک تیز و سقف شیاردار کلیسا کامللا به سبگ گوتیک است.نوتردام در حقیقت اولین کلیسای جامعی بوده است که در آن از پشت بندهای مایل بیرونی برای حمایت از دیوارهای کلیسا استفاده شده است.

کلیسای قلب مقدس

بنای این کلیسا در مرتفع ترین نقطه شهر پاریس واقع شده است . این بنا بر بالای تپه ای به ارتفاع 130 متر قرار دارد و شهر زیبای پاریس از این ارتفاع دیدنی است.برای صعود از این ارتفاع کابین های ریلی تدارک دیده شده است که در جنوب این کلیسا قرار دارند.ساخت بنای کلیسا از 1876 تا 1912 میلادی به طول انجامیده .از بالای برج کلیسا میتوانید یک تصویر پانوراما از پاریس داشته باشید.

تور پاریس 1401

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی