مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

راهنمای سفر تور اروپا نوروز 1401

شنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱ ب.ظ

تور اروپا نوروز 1402

 

تور اروپا نوروز 1402

 

اروپا یکی از مقاصد گردشگری است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا از جمله ایران، به تور ارزان قیمت و لحظه آخری اروپا سفر می‌کنند. هرکدام از شهر‌های این قاره جاذبه‌های خود را دارند اما می‌توان به‌طور کلی اطلاعاتی را در خصوصقیمت تور ارزان اروپا در اختیار گردشگران تور لحظه آخری ارزان اروپا قرار داد تا به خوبی بتوانند مقصد مورد‌نظر خود را بیابند و همچنین با هزینه‌های تور اروپا ارزان قیمت آشنا شوند. 

برای جوانان ، سفر به دور قیمت تور ارزان  اروپا می‌تواند یکی از تجربه‌های فراموش نشدنی باشد. از پاریس  زیبا گرفته تا کافی‌شاپ‌های آمستردام و سواحل یونان، جاذبه‌های گردشگری قیمت تور ارزان  اروپا هستند. در این قاره چیز‌های زیادی برای دیدن وجود دارد که حتی اگر بخواهیم نمی‌توانیم همه را نام ببریم. اما حتی اگر قصد سفر به قیمت تور ارزان  اروپا را نداشته باشید، این قاره سواحل زیبا، معماری‌های با‌شکوه و قدیمی و مردمی مهربان دارد. هر کشور به‌طوری باور‌نکردنی با دیگر کشور‌ها تفاوت دارد.

هزینه‌های معمول در تور اروپا نوروز 1402  و ارزان قیمت اروپا

هزینه‌ی هتل و هاستل در تور اروپا ارزان قیمت

بسته به اندازه‌ی اتاق و میزان محبوبیت هاستل، کرایه‌ی اتاق بین ۱۸ تا ۴۰ یورو برای هر‌شب است. هزینه‌ی اتاقی ۶ تخته در قیمت تور ارزان برلین ۱۵ یورو است. در‌حالی‌که هزینه‌ی همین اتاق در پاریس ۳۲ یورو می‌شود. قیمت تور ارزان پاریس گران‌ترین و آتن ارزان‌ترین اتاق‌ها را ارائه می‌دهند. هزینه‌ی محوطه‌های اردوگاهی برای هرشب و برای یک جای چادر بین ۹ تا ۱۵ یورو است. در قیمت تور ارزان  اروپا شرقی هزینه‌ی هاستل بسته به اندازه‌ی آن‌جا و میزان محبوبیت، بین ۶ تا ۱۵ یورو است. هرچه بیشتر به سمت شرق روید، هزینه‌ی محل اقامت ارزان‌تر خواهد شد. هزینه‌ی اتاق دو تخته‌ی خصوصی در هاستل با حمام مشترک نزدیک به ۲۷ تا ۵۵ یورو برای هر‌شب خواهد بود.هزینه‌ی اتاق دو تخته در هتل دو ستاره با صبحانه، وای‌فای و حمام خصوصی، ۲۷ یورو است.

 

غذا در توراروپا نوروز 1401

در قیمت تور اروپا نوروز 1401 می‌توانید از مغازه‌های کوچک ساندویچ، برش‌های پیتزا و سوسیس تهیه کنید. این مغازه‌ها در ایستگاه‌های قطار و اتوبوس و خیابان‌های پر رفت و آمد هستند. شما با ۶۵ یورو می‌توانید غذای یک هفته را خود بپزید. این مغازه‌های کوچه غذای ارزان ارائه می‌دهند و شما می‌توانید روزانه با ۹ تا ۱۵ یورو غذای خود را تهیه کنید. غذا‌ی رستوران برای یک وعده‌ی کامل به همراه نوشیدنی بین ۱۳ تا ۲۵ یورو است. غذا در شرق اروپا ارزان‌تر از غرب است.

حمل و نقل در تور لحظه آخری اروپا ارزان

عموما هزینه‌ی حمل و نقل در قیمت تور ارزان  اروپا با تراموا، قطارو مترو ۱.۸۰ یورو برای بلیت یک‌طرفه است. هزینه‌ی قطار‌های میان شهری در شهر‌های مختلف قیمت تور ارزان  اروپا فرق می‌کند و برای قطار‌های سریع‌السیر و یا عادی تفاوت دارد. هزینه‌ی بلیت قطار سریع‌السیر از قیمت تور ارزان برلین به قیمت تور ارزان مونیخ نزدیک به ۱۹۰ یورو، بوردو به قیمت تور ارزان پاریس ۹۵ یورو و قیمت تور ارزان مادرید به قیمت تور ارزان بارسلون ۱۵۰ یورو است. 

نکاتی برای کم کردن هزینه‌ها در قیمت تور لحظه آخری ارزان اروپا

غذا را خودتان درست کنید

در قیمت تور ارزان  اروپا مغازه‌های کوچک زیادی وجود دارند که ساندویچ‌های نیمه آماده و مواد اولیه‌ی غذا‌ها را دارند. کمی غذا تهیه کرده و در‌حالی‌که از شهر دیدن می‌کنید غذا بخورید. این راهی بسیار ارزان‌ و لذت‌بخش برای غذا‌خوردن است. 

غذا‌های محلی و ارزان بخورید

غذا درست کردن را نمی‌پسندید؟ مشکلی نیست. راه‌های دیگری نیز برای تهیه غذا با قیمت مناسب وجود دارد. از مغازه‌های ساندویچ فروشی محلی، فلافلی مائوز (Maoz)، فست‌فود‌های فرانسوی وک‌تو‌واک (Wok to Walk) و دست‌فروش‌های خیابانی غذا تهیه کنید. از رستوران رفتن پرهیز کرده و سعی کنید از همین مکان‌های محلی و با قیمت مناسب غذا تهیه کنید.

برای رسیدن به مقصد برنامه داشته باشید

در قیمت تور ارزان  اروپا حمل و نقل نیز می‌تواند هزینه‌ی معقولی داشته باشد اگر به مسیر اشتباه نروید. در‌صورت اشتباه رفتن باید راه را برگردید و پول اضافه پرداخت کنید. 

کاوچ‌سرفینگ (Couchsurfing)

در قیمت تور ارزان  اروپا هاستل‌ها به سرعت پر می‌شوند. اکر دوستی ندارید که با او اتاق بگیرید، از کاوچ‌سرفینگ (زندگی با کسانیکه حاضرند اتاقی را به رایگان در اختیار گردشگران قرار دهند) استفاده کنید. 

از پرواز‌های ارزان استفاده کنید

در قیمت تور ارزان  اروپا اگر می‌دانید به کجا سفر خواهید کرد و مقصد قطار (شبکه‌ی ریلی) ندارد، هرچه زود‌تر پرواز را رزرو کنید. ایرلاین‌هایی چون ترانساویا، ایزی‌جت، ویز ایر و رایان ایر معمولا تخفیف می‌دهند. هزینه‌ی سفر رفت و برگشت با این هواپیمایی‌ها در زمان تخفیف، تنها ۵ دلار آمریکا خواهد بود. 

تور اروپا نوروز 1401

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی