مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

برداشت ارز دیجیتال از صرافی کوینکس و کوکوین

برداشت ارز دیجیتال از صرافی کوینکس و کوکوین

آشنایی با صرافی ارزدیجیتال کوینکس

کوینکس یک سرویس جهانی حرفه‌ای مبادله رمز است که در سال ۲۰۱۷ توسط یانگ هایپو راه اندازی شده است. کوینکس رابط کاربری بسیار ساده و روانی دارد. در این صرافی تراکنشهای خودکار برای سپرده‌ها و برداشت ها توسط برترین استخر های ماینینگ جهان پشتیبانی می شوند. در کوینکس تمام دارایی های دیجیتال شما کاملا محفوظ است و در هیچ جای دیگری استفاده نمی شود. امنیت و کارایی بالا، این صرافی را به یکی از بهترین صرافی های ارزدیجیتال در جهان تبدیل کرده است.

 

صرافی کوکوین (Kucoin) با برخورداری از حجم قابل توجهی از کاربران و میانگین معاملات روزانه بسیار زیاد، یکی از صرافی‌های پیشرو در دنیای ارزهای دیجیتال محسوب  می‌شود. صرافی کوکوین در سپتامیر سال ۲۰۱۷ به منظور درخشش در دنیای وسیع کریپتوکارنسی تاسیس شد؛ این صرافی معتبر و پرطرفدار تمرکز ویژه‌ای بر پروژ‌ه‌هایی دارد که در جهت تحقیقات تخصصی ارزهای دیجیتال دسته‌بندی شده‌اند.

 

آموزش برداشت ارز دیجیتال از صرافی کوینکس و کوکوین:

آموزش براشت ارز دیجیتال از حساب CoinEx

مرحله اول: به وب‌سایت coinex.com مراجعه کنید و به حساب خود وارد شوید. سپس از منوی کشویی [Assets] در گوشه سمت راست بالا، گزینه [Withdrawal] را انتخاب کنید.

مرحله دوم: به عنوان مثال ارز USDT-TRC20 را در نظر بگیرید، سپس:

۱. نوع ارز را جستجو کنید  [USDT]

۲. روی [Normal Transfer] کلیک کنید

۳. نوع پروتکل [USDT-TRC20] را به عنوان پلتفرم گیرنده خود انتخاب کنید

۴. آدرس گیرنده [Withdrawal Address] را وارد کنید

۵. مقدار ارز موردنظر [Withdrawal Amount] را وارد کنید

۶. پس از تایید اطلاعات، بر روی [Submit] کلیک کنید

مرحله سوم: بر اساس شرایط احراز هویت دومرحله‌ای خود، کدی که از طریق sms [SMS code] یا از نرم افزار احراز هویت گوگل [Google Authenticator Code]  دریافت کرده اید  یا را برای تأیید وارد کنید.

مرحله چهارم: یادتان باشد که برای برداشت و واریز ارز در حساب CoinEx همیشه ایمیلی از طرف خود صرافی برای شما ارسال می‌شود و شما بایستی آن اطلاعات را تأیید کنید. پس از بررسی مجدد مبلغ برداشت و آدرس برداشت، روی [Reconfirm] کلیک کنید.

مرحله پنجم: هنگامی که صفحه فعلی شما به صفحه [Confirm Withdrawal] انتقال یافت، پس از تأیید روی [Authorize] کلیک کنید تا درخواست برداشتتان با موفقیت ارسال شود.

مرحله ششم: پس از اینکه درخواست برداشت شما با موفقیت ارسال شد، یک ایمیل سیستمی با عنوان【CoinEx】به شما می‌گوید که درخواست برداشت تایید شده را دریافت خواهید کرد. فراموش نکنید که آن را به موقع بررسی کنید.

نکته: اگر ارزهای دیجیتالتان را برای انتقال به حساب CoinEx دیگری برداشت می‌کنید، توصیه می‌شود از گزینه [Inter-User Transfer] یعنی انتقال داخلی که بدون هزینه برداشت است، استفاده کنید.

 

 

 

 

واریز و برداشت در کوکوین

یکی از ویژگی‌های بسیار جالب صرافی Kucoin، قابلیت جمع‌آوری انواع حساب‌های مختلف در یک اکانت مشخص است؛ با این قابلیت، عملیات انتقال ارز از یک حساب به دیگری بیش از پیش دلچسب می‌شود. البته توجه کنید که برای واریز یا برداشت انواع ارزهای دیجیتال، کماکان باید از صفحه اصلی حسابتان استفاده کنید.

برداشت ارز دیجیتال از صرافی کوینکس و کوکوین

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، گزینه‌های بسیاری برای واریز، برداشت و انتقال ارزهای دیجیتال وجود دارد. با کلیک کردن روی گزینه deposit (واریز) وارد صفحه دیگری می‌شوید که تصویر آن را در ادامه خواهید دید:

برای مثال، در این تصویر، استیبل کوین تتر (USDT) انتخاب شده است. دقت داشته باشید که حین انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر، شبکه درست را انتخاب کنید تا تراکنش به درستی و بدون نقص صورت بپذیرد. در ادامه، اگر می‌خواهید ارز دیجیتال مورد نظرتان را به حساب دیگری انتقال دهید، کافی است که آدرس حساب مقصد را داشته باشید. پس از این که ارز دیجیتال مورد نظرتان را به حساب دیگری انتقال دادید، باید روی گزینه Trading Account کلیک کنید تا امکان معامله جدید برای شما فراهم شود.

تمامی مراحل برداشت هم به همین منوال خواهد بود؛ البته با این تفاوت که به جای کلیک کردن روی گزینه deposit یا واریز باید روی گزینه Withdrawal یا برداشت کلیک کنید.

البته ناگفته نماند که برای برداشت از حساب، باید مجدداً از شبکه صحیح استفاده و آدرس و مبلغ مورد برداشت را به صورت کامل و واضح مشخص کنید. پس از این که ارزهای دیجیتال مورد نظرتان را به حساب تجاری خود در صرافی کوکوین منتقل کردید، نوبت آن است که برای یک تجارت پُر و پیمان آماده شوید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی