مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

انواع غذای سگ نگهبان، بهترین غذای سگ نگهبان چیست؟

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹ ب.ظ

غذای سگ نگهبان مهمترین نکته ای است که باید در نظر داشته باشید. سگهای نگهبان انرژی بیشتری را باید دریافت کنند به دلیل اینکه حفاظت و نگهبانی را برعهده دارد. این نوع سگ ها آموزش های زیادی برای نگهبانی می بینند و سگ های نگهبان باید صاحب خود را با افراد غریبه یا تشخیص دهند. تهیه غذای مناسب با مواد مقوی و پر انرژی برای سگ های نگهبان در الویت اول قرار دارد. سگ های نگهبان اغلب به صورت شبانه روز در حال نگهبانی هستند و خواب راحتی ندارند، برای همین غذای سگ نگهبان به صورت منظم و در وعده های مناسب باید تهیه شود. تهیه غذای سگ نگهبان می تواند باعث تقویت بدنی یا مرگ این حیوان شود.

میزان غذای سگ نگهبان را مشخص کنید!

سگ ها در طول روز فعالیت بدنی زیادی دارند و در حال گشت و گذار می باشند. لذا به میزان زیادی پروتئین، مواد معدنی و املاح نیاز دارند. میزان وعده غذای در طول روز برای سگ های نگهبان چهار وعده می باشد. البته در کنار وعده های غذای باید میان وعده های را هم در نظر بگیرید تا تغذیه که برای سگ در نظر دارید و می خواهید میزان مواد معدنی در طول روز برای سگ تامین شود.

نوع غذای سگ نگهبان

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید نوع نژاد سگ نگهبان می باشد. غذای سگ های باید طبق نژاد سگ ها و طبق شرایط آب و هوا و ذائقه سگ تهیه کنید. بعضی از سگ های نگهبان دوست دارند غذای آنها به شکل پخته باشد و سیستم بدنی سگ به غذای خام تاثیر می گذارد. البته همه غذای سگ ها را نمی شود به صورت پخته آماده کنید. بهترین کار اینکه غذا را به صورت ترکیبی برای سگ نگهبان تهیه کنید.

انواع غذای سگ نگهبان، بهترین غذای سگ نگهبان چیست؟

بهترین غذای سگ نگهبان عبارتند از:

انواع گوشت تازه:

از لحاظ اقتصادی تهیه هر نوع گوشت برای سگ ها هزینه زیادی دارد. ولی بیشترین نیاز سگ ها را تامین می کند. ولی باید به صورت ترکیبی از سبزیجات و حبوبات که مجاز برای سگ می باشد استفاده کنید.

برنج:

این نوع غذا را به صورت پخته تهیه کنید و می توانید با مرغ پخته ترکیب کنید.

غذاهای آماده شده:

در فروشگاه پت شاپ آنلاین غذاهای سگ به صورت آماده می باشد به صورت زیاد در دسترس می باشد. غذاهای مثل: کنسرو سگ و غذای خشک سگ با بسته بندی های مختلف تهیه می شود. دستور میزان مصرف غذا برای سگ روی این نوع غذاها نوشته شده است.

 

 

بهترین غذای سگ نگهبان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی