مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

تشویقی گربه تریت (Cat treats) یا جایزه‌ای برای گربه تشکیل شده از تکه‌های کوچک غذا هستند که در طعم‌ها و اشکال متنوع و جذاب در بسته‌بندی‌های گوناگون تولید می‌شوند. تشویقی‌ها از نظر طعم و بو برای گربه بسیار جذاب است. غذای تشویقی گربه جایگزین غذای اصلی نیست و به عنوان میان وعده استفاده می‌شود. گربه‌ها کاملاً تربیت‌پذیر هستند و می‌توانید چیزهای مختلفی مثل اسم، راه رفتن با قلاده، گاز نگرفتن و … را به حیوان یاد بدهید. چیزی که در تربیت گربه می‌تواند به شما کمک شایانی کند، دادن تشویقی به گربه است. گربه‌‌ها از خوردن غذاهای خوشمزه لذت می‌برند و اگر یک تشویقی و خوراکی خوشمزه جایزه بگیرند حتماً همکاری بیشتری می‌کنند.

انتخاب بهترین تشویقی گربه با توجه به نیازها

انتخاب بهترین تشویقی گربه به مسائل مختلفی مثل سن، جنس، وزن، نژاد، شرایط جسمانی، میزان فعالیت و … بستگی دارد. می‌توانید برای انتخاب درست با یک دامپزشک در این مورد مشورت کنید.

برای خرید تشویقی گربه به نکات زیر توجه کنید:

  • تشویقی گربه و بچه گربه حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی کمیاب هستند و برای درمان کم خونی و به عنوان مکمل غذایی تولید می‌شوند. اگر پت شما کمبود ویتامین و یا کم خونی دارد، این نوع از تشویقی‌ها بهترین غذای تشویقی مکمل محسوب می‌شوند.
  • بعضی از گربه‌ها دارای اضافه وزن و چاقی هستند و نباید تشویقی‌هایی که پروتئین و کربوهیدرات بالایی دارند برای گربه خریداری کنید.
  • برخی از تشویقی‌ها جویدنی هستند و برای از بین بردن پلاک و جرم دندان و استحکام لثه گربه استفاده می‌شوند و بسیار برای سلامت دهان و دندان حیوان مفید هستند.

ویژگی‌های تشویقی گربه

اگر می‌خواهید گربه شما آموزش‌پذیر باشد، باید بدانید تشویقی را باید در زمان مناسب به حیوان بدهید. دادن تشویقی قبل و بعد از وعده غذای اصلی کاری اشتباه و بی‌فایده است. تشویقی را بین وعده‌های غذای اصلی و به عنوان میان وعده به گربه بدهید تا بهترین نتیجه را در کوتاه‌ترین زمان بگیرید.

برخی از مهم‌ترین کاربردهای تشویقی گربه:

  • سورپرایز کردن گربه و دادن جایزه برای خوشحال کردن او
  • تشویق گربه بعد از انجام یک کار خوب مثل ناخن کشیدن روی اسکرچر
  • کمک به سلامت دهان و استحکام دندان گربه
  • کاهش استرس در گربه‌ها
  • آموزش و تربیت گربه تا کار خوب برایش عادت شود
  • تأمین ویتامین‌ها و مواد مغذی
  • ایجاد رابطه صمیمی بین گربه و صاحبان گربه

مزایای تشویقی برای بچه گربه و گربه

بد غذایی بین گربه‌ها و بچه گربه‌ها زیاد دیده می‌شود، تشویقی‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف به فرم گل، استخوان، مدادی، میوه‌ای و... در عطر و طعم‌های مختلف تولید می‌شوند تا پت بد غذا را مشتاق به غذا خوردن کنند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از تشویقی جهت کاهش استرس گربه است. گربه‌ها بعد از استحمام، جابه‌جایی و رفتن به دامپزشکی دچار استرس می‌شوند و استفاده از تشویقی در کاهش استرس گربه و همکاری با شما تأثیر زیادی دارد.

استفاده از تشویقی برای برقراری ارتباط مثبت بین گربه و صاحبش یک راهکار بسیار مؤثر است؛ خصوصاً زمانی که گربه را به تازگی به سرپرستی قبول کرده‌اید و نمی‌توانید با حیوان صمیمی شوید.

بهترین برند اسنک تشویقی گربه

پت‌شاپ دیچی پت فروشگاهی تخصصی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای تشویقی گربه ایرانی و خارجی برای انواع مختلف نژاد و سنین است. پت خرید با فروش محصولاتی ارگانیک، باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه از معتبرترین برندهای محصولات حیوانات خانگی، سعی در جلب رضایت شما مشتریان عزیز دارد. انواع برند تشویقی گربه و بچه گربه با قیمت مناسب در دیچی پت عرضه می‌شود.

از بهترین برندهای اسنک تشویقی گربه در پت‌شاپ دیچی پت می‌توان به تشویقی گربه دریمز، سانابل، کچت، ویسکاس، وینستون، ونپی، تریکسی و... اشاره کرد. همگی این محصولات میزان بالایی از رضایت مشتری داشته و به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت، جایگاه ویژه‌ای در پت‌شاپ‌ها دارند.

شما می‌توانید محصولات برترین برندهای تولید کننده تشویقی گربه را در سایت دیچی پت خریداری کنید.

فروش انواع تشویقی گربه | قیمت غذای تشویقی گربه در دیچی پت

غذای تشویقی گربه بسیار مورد توجه صاحبان گربه‌ها است. در دیچی پت انواع مختلف تشویقی گربه برندهای شناخته شده ایرانی و خارجی موجود است. برای اینکه شما انتخاب راحت‌تری داشته باشید، قیمت غذای تشویقی گربه متنوع وجود داد. پت‌شاپ دیچی پت با فروش تشویقی گربه ارزان و با کیفیت، در طعم‌ها و ویژگی‌های مختلف مانند تشویقی مدادی گربه، تشویقی اسنک و... در دسترس شما است.

قیمت غذای تشویقی گربه

در سایت دیچی پت شما می‌توانید به صورت آنلاین محصولات برترین برندهای تولیدکننده تشویقی گربه را خریداری کنید. برای خرید اینترنتی اسنک تشویقی گربه کافی است ویژگی‌ها و نیازهای پت خود را در نظر بگیرید و پس از بررسی کامل محصول در فروشگاه تخصصی دیچی پت، بهترین مورد را انتخاب کنید. سپس محصول را سفارش داده و خریداری کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی