مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

بلاگ دیجی پت

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴ ب.ظ

آیا تا به حال به فکر افتاده اید عضوی جدید به خانواده خود اضافه کنید؟ حالا اگر این عضو یک حیوان خانگی باشد، چه تغییری در زندگی رخ می دهد؟ شاید بعضیاز خانواد ها به دلیل داشتن فرزند در خانواده و حساسیت روی کودک خود، برخلاف میل و علاقه خود، حیوان خانگی نمیخرند. اما این تفکر اشتباه است! مادر این مطلب حیوان خانگی مناسب کودک را معرفی می کنیم. به این ترتیب، در آخر می توانید بفهمید حیوانات خانگی مناسب کودکان چه حیواناتی هستند. پس با ما همراه باشید.

آیا می دانید حیوان خانگی مناسب کودک شما چه حیواناتی هستند؟

سگ، حیوان خانگی مناسب برای کودکان

اگرشما از آن خانواده هایی هستید که فضای کافی برای نگهداری حیوان خانگی دارند و هم چنین انرژی و وقت زیادی برای رسیدگی به این حیوانات، پیشنهاد مابه شما برای نگهداری حیوان خانگی سگ است. مخصوصا اگر دارای کودک هستید زیرا سگ حیوان خانگی مناسب کودک شماست. سگ ها روزانه باید ورزش کنند و محبتو توجه زیادی می خواهند. این حیوانات باید به طور مرتب توسط دامپزشک معاینه شوند و روزانه دو تا سه وعده غذا بخورند. البته بعضی از نژاد های سگبرای کودکان مناسب است پس قبل از خرید سگ به این نکته توجه کنید. سگ ها بسته به نوع نژادشان طول عمر های متفاوتی دارند اما میانگین بین ۱۰ تا ۱۵ سال زندگی می کنند.

گربه، بهترین حیوان خانگی مناسب برای کودکان

به جرات می توان گفت گربه یکی از حیوان هایی است که برای خانواده های دارای فرزند مفید است. مکان نگهداری گربه می تواند یک جعبه کوچک باشد که به صورت هفتگی تمیز  شود. به دلیل خطر بیماری توکسوپلاسموز و احتمال انتقال آن به شما، زمانی که تصمیم به بارداری می گیرید یا باردار هستید، باید به صورت منظم گربه خود را پیش دامپزشک ببرید. اکثر گربه ها دوست دارند در خانه زندگی کنند بنابراین نیازی نیست به فکر حیاط خلوت با حیاط برای گربه خود باشید. تغذیه گربه ها روزانه است و آب باید در دسترس آن ها باشد. گربه های خانگی بین ۱۵ تا ۱۸ سال عمر می کنند.

 

بلاگ دیجی پت

 قبل از خرید و نگهداری از حیوانات خانگی باید اطلاعات کافی راجع به حیوانات و نحوه نگهداری از آن ها کسب کنید. برای کسب اطلاعات کافی راجع به حیوانات خانگی، لوازم مورد نیاز و نحوه نگهداری و تغذیه آنها می توانید به صفحه دیجی پت، قسمت بلاگ سایت مراجعه کرده و اطلاعات کافی را از بلاگ دیجی پت استخراج نمایید.

بلاگ دیجی پت

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی