مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

چرا تور اسپانیا ایوار با سایر تورها متفاوت است؟

سه شنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۱، ۰۷:۴۴ ب.ظ

تور اسپانیا

 

اسپانیا شاید به اندازه‌ی فرانسه و ایتالیا برای مسافران ایرانی شناخته شده نباشد اما قطعا به واسطه بازی‌های ال‌کلاسیکو، نام دو شهر بزرگ بارسلون و مادرید را بارها و بارها شنیده باشید. زیبایی های این دو شهر اگر بیشتر از پایس و ونیز نباشد، قطعا کمتر نخواهد بود. اما چه چیزهایی ما را مجاب می‌کند که سال ۱۴۰۱، حتما سفری به اسپانیا داشته باشیم؟

 

بارسلون، زیبایی هایی فراتر از تصور

بارسلون وقت استراحت برای بازدیدکنندگان باقی نمی‌گذارد. دیدنی های این شهر فقط به ساحل زیبا و آب و هوای فوق‌العاده آن خلاصه نمی‌شود. پارک‌های دلفریب، شاهکار‌های معماری و موزه‌های خاص؛ زیبایی این شهر را چند برابر می‌کند. تاریخ غنی بارسلون به قرون وسطی برمی‌گردد و ترکیب بناهای مدرن با آثار گذشته، پارادوکس فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند.

ساگرادا فامیلیا به عنوان بلندترین کلیسای اروپا، موزه پیکاسو و محله گوتیک که بخش‌هایی از آن از دوران باستان باقی مانده است، فقط قسمتی از زیبایی‌های تمام نشدنی این شهر به حساب می‌آید. قدم زدن در رامبلا که بسیاری آن را با شانزلیزه برابر می‌دانند، خاطره‌ای فراموش نشدنی از سفر به اسپانیا را رقم می‌زند. همچنین بازدید از سایر آثار معماری گائودی نظیر کازا باتیو، کازا میلا و پارک گوئل لذت سفر را برایتان دوچندان می‌کند.

مادرید، پایخت سلطنتی اسپانیا

مادرید افسون اندلس و یا زیبایی بارسلون را ندارد اما در عوض، فضا و جوی بسیار هیجان انگیز و پر جنب و جوش را به شما پیشنهاد می‌کند. موزه جهانی پرادو، ردیف‌های بی انتهایی از شاهکارهای خلق شده در عصر طلایی اسپانیا را به نمایش می‌گذارد و کاخ سلطنتی این شهر، رقیبی برای کاخ ورسای به شمار می‌آید. یادتان باشد برای شب، زمانی که شهر به واقع زنده می‌شود انرژی خود را نگه کنید! اهالی مادرید عاشق بیرون رفتن و گردش هستند و گشت و گذارهای شبانه جزو رسومات بسیار محبوب آن‌هاست.

اگر به کافه نشینی علاقه دارید، پلازا مایور، بهترین جا برای استراحت و سرو قهوه به حساب می‌آید. این میدان سنگفرش شده وسیع، محوطه‌ای برای عابران پیاده با بسیاری کافه در فضای باز است که در میان گردشگران و خود اهالی مادرید بسیار شهرت دارند. دروازه الکالا، معبد مصری دبود (که از مصر به اینجا آورده شده است)، پارک رتیرو و فواره سیبلس از سایر دیدنی های مادرید به حساب می‌اید که نباید بازدید از آن‌ها را از دست بدهید.

 

بهترین زمان سفر با تور اسپانیا

بسیاری از گردشگران برای سفر فصل تابستان را انتخاب می کنند، اما در این کشور فصل بهار و پائیز بهترین زمان سفر است. در فصل تابستان دمای شهرهایی مانند مادرید که در جنوب کشور قرار دارد افزایش می یابد. اگر تمایل به سفر داشتید در بهار از اوایل اردیبهشت تا اوایل خرداد و در پاییز از اوایل مهر تا اواخر آبان اقدام به رزرو تور اسپانیا  کنید .

تور اسپانیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی