مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

تور ارمنستان همراه با bluerose

شنبه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ

bluerose و معرفی تور ارمنستان

ارمنستان کشور بسیار زیبایی است که در ناحیه قفقاز و در میان آسیا و اروپا قرار گرفته است. این کشور که در همسایگی کشورمان ایران واقع شده است، با کشورهای ترکیه، گرجستان، جمهوری قره باغ و همین طور آذربایجان نیز هم مرز است. کشور ارمنستان اولین کشوری در دنیا بود که مسیحیت را به عنوان دین رسمی پذیرفت و به همین خاطر جای تعجبی ندارد اگر بگوییم که بخش مهمی از اماکن تاریخی ارمنستان مربوط به کلیساهای ارمنستان می شوند. البته در ارمنستان جاهای دیدنی دیگری هم وجود دارد. این کشور طبیعت بسیار زیبایی هم دارد و یک پایتخت زیبا و دیدنی به نام ایروان دارد که محبوب ترین شهر توریستی ارمنستان محسوب می شود. علاوه بر ایروان، شهرهای دیدنی دیگری هم در ارمنستان وجود دارد که از جمله آن ها می توان به ایچمیادزین، تساغکادزور و ژرموک اشاره کرد.

آب و هوای ارمنستان

 

ارمنستان زمستان های بسیار سرد و تابستان های گرم و بی بارانی دارد. نکته ای که باید درباره آب و هوای ارمنستان بدانید، این است که آب و هوای ارمنستان بسیار متنوع است و هر کدام از شهرهای آن آب و هوای متفاوتی دارند. پس بهتر است که قبل از سفر به ارمنستان، پیشبینی آب و هوای مقصد گردشگری مورد نظرتان را بررسی کنید و بنا بر شرایط آب و هوایی همان شهر، چمدانتان را برای سفر به ارمنستان با تور ارمنستان bluerose  آماده کنید.

چرا سفر به ارمنستان؟

 

همان طور که گفته شد در ارمنستان جاذبه های گردشگری متنوع و اماکن تاریخی متعددی وجود دارد. از این گذشته، اماکن تفریحی و کافه ها و رستوران های جذابی نیز در ارمنستان وجود دارد که جذابیت سفر به ارمنستان دو چندان می کنند. نکته دیگر اینکه سفر به ارمنستان یکی از ارزان ترین سفرهای خارجی برای ما ایرانیان است و با این حساب، می توانید گفت که سفر به ارمنستان یکی از بهترین، جذاب ترین و البته مقرون به صرفه ترین انتخاب هایی است که شما می توانید داشته باشید

 

اماکن تفریحی ارمنستان

 

محبوب ترین تفریح ارمنستان از دید توریستان، رستوران گردی و کافه گردی در ایروان است. خوب است بدانید که در ایروان کافه ها و رستوران های بی شماری وجود دارد که معمولا توریستان در آن ها وقت گذرانی می کنند. از این ها گذشته، پارک ها و شهربازی های جالبی نیز در ایروان ارمنستان وجود دارد که بهترین هایشان پارک آبی دنیای آبی ایروان و شهربازی پلی سیتی ایروان هستند. لازم به ذکر است که امکان تجربه تفریحات هیجان انگیزی چون جت اسکی و قایق سواری در دریاچه سوان وجود دارد و علاوه بر این ها، شما می توانید در یک سری از نواحی ارمنستان تفریحتی مثل آفرود را هم تجربه کنید.

 

bluerose

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی