مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

ویژگی های غذای مناسب برای سگ روتوایلر

يكشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۱، ۰۲:۳۷ ق.ظ

روتوایلر یک نژاد سگ نگهبان می‌باشد که منبع تجلی گاه آن به کشور آلمان و شهر روتوایل بازمی‌گردد. در گذشته این سگ جهت حراست از احشام توسط گله دارها مورد استعمال قرار می‌گرفت اما بعدها صفات نپذیرفتنی این نژاد، آن را به عنوان سگ به خوبی مطرح کرد. لازم بذکر است که سگ نر ۶۰ تا ۶۸ سانتی‌متر و فراز سگ ماده ۵۵ تا ۶۵ سانتی‌متر می‌باشد. این سگ دارای گردنی قوی، سری پهن، گوش‌هایی کوچک و پو ششی به رنگ سیاه و خرمایی می‌باشد.

این سگ نجابت و هنرمندی را توأم داراست. دم، کوتاه و افقی است و اگر دمش بلند باشد باید کوتاه شود. این سگ همیشه آماده دفاع از صاحبش می‌باشد. شما باید نقش رهبری خود را به خوبی ایفا کنید تا سگ کاملا به شما تکیه گاه کرده و جاه بگذارد. در غیر این صورت او خود کنترل شرایط را به دست خواهد گرفت و با توجه به قدرت و هوش او، این موضوع به معنی دردسر خواهد بود.

ویژگی های غذای مناسب برای سگ روتوایلر

سگ جوان روتوایلر دستخوش یک دوره  رشد طولانی و شدید که تا ۱۸ ماهگی طول میکشد, میشوند. روتوایلر ها نیاز به غذای سگ خاصی دارند که  مواد مغذی مورد نیاز آنها را تأمین کند و به رشد سالم استخوان ها و عضلات کمک نماید.  پروتئین های با کیفیت بالا، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها به رشد هماهنگ توله سگ روتوایلر کمک کرده و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به هضم بهتر غذا می گردد.

روتوایلرها سگ هایی ورزشکار با آرواره هایی قوی هستند که برای حفاظت و گارد ایده آل می باشند. سگ های این نژادموهایی سیاه با پوستی تا حدی قهوه ای دارند که ظاهری منحصر به فرد و جذاب  ایجاد میکند. روتوایلرها عاشق کودکان هستند و رفتار دوستانه، مهربان و مطیعشان, آنها را به سگ  ایده آل خانواده تبدیل نموده است.

ویژگی های غذای مناسب برای سگ روتوایلر با در نظر گرفتن ویژگی های خاص توله سگ نژاد روتویلر طراحی شده است:

رشد ماهیچه ای و عضلانی:  محتوای متعادل کلسیم، فسفر و ویتامین D ,  رشد هماهنگ استخوان را بهبود بخشیده و  پروتئین با کیفیت بالا و  ال-کارنیتین نیز به رشد عضلانی سالم کمک میکند.

محافظت از دستگاه گوارش: پروتئین انتخاب شده و فیبر به تقویت سیستم گوارشی حساس و حفظ فلور متعادل روده کمک میکند.

حفظ و نگهداری عضلات: غذای خشک سگ Royal Canin Rottweiler  Junior به تقویت مفاصل و  استخوانهای سنگین روتوایلر کمک می کند. همچنین ال-کارنیتین به رشد ماهیچه و حفظ  و نگهداری آن کمک شایانی می نماید.

سیستم ایمنی قوی:  مجموعه ای از آنتی اکسیدان های  ویژه دفاع طبیعی بدن را  تقویت می کند.

غذای مناسب برای سگ روتوایلر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی