مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

خرید سوپ گربه پت شاپ دیجی پت

سه شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۱، ۰۱:۳۴ ق.ظ

غذای پوچ گربه چیست؟

به زبان ساده پوچ گربه همان سوپ گربه است که به صورت تجاری تولید شده و به فروش می رسد. این غذا در دسته غذای مرطوب (سوپ و کنسرو گربه) جای می گیرد و گربه ها آن را بیش از هر نوع غذایی دوست دارند. اما باید پرسید علت علاقه زیاد گربه ها به پوچ گربه چیست؟

ویژگی های پوچ گربه

بدون مواد نگهدارنده

در این غذاها نیازی به استفاده از نگهدارنده ها نیست؛ زیرا بسته بندی های پوچ گربه در شرایط خلأ قرار می‌گیرند و تمام هوای داخل بسته خارج شده تا هیچ میکروبی توانایی رشد و تکثیر و ایجاد فساد در غذا را نداشته باشد. پس از خالی شدن هوا بسته های سوپ وارد حرارت بالا شده تا مواد بپزند و هر میکروب احتمالی موجود در آن با حرارت بالا از بین برود.

رطوبت بالا

سوپ های گربه حداقل ۵۰ _۶۰ درصد و حداکثر ۷۰_۸۰ درصد رطوبت را در خود جای داده اند تا گربه ها از طریق مصرف آن ها کمبود آب مورد نیاز بدنشان را جبران کنند و دچار بیماری‌های کلیوی مثل ایجاد سنگ‌های ادراری (سنگ کلیه) یا یبوست نشوند. کمبود آب بدن علاوه بر آن مشکلات خشکی پوست، شکنندگی و کدر شدن موها را نیز در پی خواهد داشت. پس بهتر است علاوه بر مصرف غذای خشک گربه حتماً رژیم غذایی تر را نیز در برنامه تغذیه گربه خود بگنجانید.

 

پروتئین زیاد و کربوهیدرات کم

غذای خشک گربه در کنار پروتئین مناسب، کربوهیدرات بالایی دارد. به این علت که باید شکل کروکت‌ های غذای خشک حفظ شود و از هم نپاشد؛ در فرمولاسیون این غذاها متخصصان از غلات استفاده می‌کنند.

اما در پوچ های گربه ما نیازی به انسجام و چسبندگی مواد به هم نداریم! حالت ژله ای سوپ با ژله یا آب گوشت یا مرغ و برخی مواد دیگر حفظ می شوند؛ به همین دلیل این غذاها با داشتن غلاتی چون نشاسته برنج، گندم، ذرت و… پایین یک گزینه عالی برای گربه های دارای اضافه وزن می باشند؛ بیشتر محتوای غذاهای مرطوب گربه گوشت و مشتقات فرعی گوشت به کار رفته در آن است که موجب تأمین پروتئین با درصد بالا برای گربه میشود. پروتئین بالا در رشد صحیح گربه و تقویت سیستم عضلانی گربه ها موثر است.

بافت نرم سوپ های گربه

بافت سوپ های گربه به دلیل رطوبت بالای آن نرم و آبدار است و این ویژگی برای گربه های با مشکلات دندانی بسیار مناسب است؛ زیراگربه های دارای این مشکلات، سخت غذا را می‌جوند و بافت نرم این غذاها این زحمت را از روی دوش آن ها برمیدارد. علاوه بر آن گربه های مسن و بچه گربه ها به دلیل ضعف در دندان ها با استفاده از این غذاها تغذیه بهتر و دل پذیرتری دارند.

رایحه جادویی و طعم دلپذیر

از همین ابتدا به شما بگویم که اگر گربه بد غذا دارید؛ اولین و آخرین انتخاب شما باید پوچ گربه باشد! زیرا میزان قند و نمک غذای پوچ گربه از دیگر انواع غذای گربه بیشتر است.و همین ویژگی این غذا را بسیار خوشمزه کرده است. همچنین غوطه ور بودن غذا در ژله یا آب گوشت غلیظ دل هر گربه ای را میلرزاند… علاوه بر طعم بی نظیر، عطر غذای پوچ گربه از غذاهای خشک بالاتر بوده که این باعث تحریک گربه ها به استفاده از این غذا می شود.

خرید سوپ گربه پت شاپ دیجی پت

برای تهیه و خرید سوپ و غذای مرطوب گربه می توانید به پت شاپ دیجی پت مراجعه کرده و از بخش فروش سوپ گربه پت شاپ محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

سوپ گربه پت شاپ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی