مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

بهترین زمان استفاده از تشویقی گربه

جمعه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹ ق.ظ

انواع تشویقی

به عنوان صاحب گربه شاید فکر کنید غذای گربه مهم‌ترین مساله در تغذیه و تربیت گربه است؛ اما اگه اهمیت تشویقی گربه رو بدونید حتما در این مورد تجدید نظر می‌کنید. تشویقی از جنبه یادگیری و آموزش گربه، تامین ویتامین‌های لازم، سلامت دندان‌ها، ایجاد رابطه خوب بین شما و گربه و … برای دوست کوچولوتون مفیده و مهمه.

 

انواع تشویقی گربه

تشویقی هایی که بوی قوی داشته باشن اشتهای گربه شما رو تحریک میکنن و باعث میشن علاقه بیشتری به خوردنشون نشون بده.برای مثال در ترکیبات برخی تشویقی ها از “کت نیپ” استفاده شده که ماده مورد علاقه خیلی از گربه هاست.

کت نیپ نوعی گیاهه، بوی خاصی داره و اکثر گربه ها با بو کردنش شاداب شده به فعالیت تشویق میشن.ریختن کت نیپ در غذا یا تشویقی اون غذا رو برای گربه جذاب و خوش خوراک میکنه.

تشویقی هایی که از گوشت خالص باشن (گوشت خشک شده) هم بخاطر خوش خوراک بودن مورد علاقه بسیاری از گربه ها بوده و انتخاب مناسبی هستن.

 

بهترین زمان استفاده از تشویقی گربه

بهترین زمان برای دادن تشویقی به گربه زمانی است که حیوان به طور کامل سیر نباشد و بیشترین بازدهی از مصرف تشویقی گربه در بین وعده های اصلی غذایی است

تشویقی گربه باید ویتامینها و مواد مورد نیاز گربه شما را تامین کند.در حالی که با مزه خوب و فوق العاده خود به کنترل رفتار گربه شما هم تاثیر بگذارد. و گربه را به کارهایی که در حالت عادی حاضر به انجام دادن آن نیست وادار کند. و در کنترل رفتار های ناپسند و افزایش فعالیتهای مفید حیوان اثر بخش باشد.

تشویقی گربه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی