مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

عمر مفید ساختمان‌ در تهران چند سال است؟

سه شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۴۴ ب.ظ

BMS یا Building management system هوشمند سازی ساختمان و یا مدیریت هوشمند ساختمان که مانند سخت‌افزارها و نرم‌افزارهایی هستش که برای مانیتور کردن و کنترل یکپارچه و مستقیم قسمت‌های مهم در ما نصب و راه اندازی می‌شوند که برای هوشمند سازی ساختمان است. وظیفه این سیستم که در اصل به نوعی هوشمند سازی را بر عهده دارد، پایش مداوم قسمت های مختلف ساختمان و اعمال فرمان‌های مختلف به آن میدهد . به نحوی که عملکرد اجزاء مختلف ساختمان متعادل با یکدیگر و در شرایط بهینه و با کاهش مصارف ناخواسته و تخصیص منابع انرژی باشد . .

به بیان ساده‌تر و راحت تر این سیستم که هوشمنده سازی ساختمان نام دارد, بر کلیه فعالیت‌های ساختمان مانند : باز و بسته شدن درها، ورود و خروج افراد در خانه ، سیستم‌های روشنایی منزل ، سیستم‌های تهویه مطبوع پنجرها و پرده اتاق‌ها و سیستم صوتی و تصویری و غیره نظارت دارد . که این یک المان خوب و مثبت برای ساختمان است .

هوشمند سازی ساختمان

برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.

برای مثال شما در چه ساعتی از خواب بیدار میشود ؟

خوب به راحتی میتوانید چایی را قهوه خود را توسط هوشمند سازیو تکنولوژی روز قهوه تان را به صورت اتوماتیک در ساعت 7 صبح داغ بنوشید بدون نیاز به دخالت انسان .

اهداف و مزایای هوشمند سازی ساختمان چیست ؟
افزایش ایمنی در سیستم های هوشمند سازی
در شرایط بحرانی با ارسال سریع و به موقع اعلام خطر می‌توانید از حوادث و کاهش اثرات اون نیز جلوگیری کنید و به طور خودکار و اتوماتیک پیام اضطراری را برای بخش‌ها و اتاق‌های خانه ارسال میکند. و تمام کنترل درب ورودی و اتصال آن به دوربین‌های مدار بسته و دستگاه‌های ثبت ورود می‌تواند ایمنی سیستم را به‌طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد و نیز نیز بسیرا مهم است که با هوشمند سازین امکان به ساختمان شما اضافه میشود . .

عمر مفید ساختمان‌ در ایران

استفاده بهینه از تجهیزات و افزایش عمر مفید ساختمان ها برای هوشمند سازی ساختمان
این سیستم که هوشمند سازی ساختمان است علاوه بر کاهش مصرف انرژی با خاموش نمودن و کنترل آن‌ها موجب کاهش استهلاک و افزایش طول عمر دستگاه‌ها و نیز کاهش هزینه‌ها می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی