مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

بهترین مارک غذای گربه پرشین کدوم است؟

جمعه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳ ب.ظ

گربه پرشین، گربه ای با صورت گرد و تخت و پوزه ای کوتاه دارد، این نژاد از جمله محبوب ترین ها در جهان و ایران است. این گربه در سال 2015 در فهرست محبوبترین گربه ها در آمریکا قرار گرفت.

 

بهترین غذای خشک گربه پرشین

نژاد گربه پرشین یک نژاد زیبا، ملوس با مو های ابریشمی و چشمانی بانمک و روشن است که دل هر آدمی را می‌ برد. اگر از این نژاد نگهداری می کنید باید به تغذیه گربه پرشین اهمیت زیادی دهید و اگر می خواهید برای پرشین خود غذای خشک تهیه کنید باید به طور اصولی به تحقیق بپردازید تا بتوانید یک برند خوب برای گربه خود پیدا کنید. برای پرشین باید برندی را تهیه کنید تا دانه های استاندارد داشته باشد، چرا که از آن جایی که این نژاد پوزه تختی دارد نمی تواند هر نوع دانه ای را بجوید و بخورد به همین دلیل باید در انتخاب محصول مورد نظر خود دقت کنید. هم چنین محصولی را باید برای نژاد پرشین تهیه کنید که حاوی امگا 3 و امگا 6 باشد. چرا که امگا 3 و امگا 6 برای نشاط و سلامت پوست و موی گربه پرشین بسیار مهم و ضروری است. 

 

بهترین مارک غذای گربه پرشین کدومه؟

به طور کلی غذای های عرضه شده برای گربه ها، برای تمامی نژاد ها قابل استفاده است، از این رو میتوان گفت که بهترین مارک غذای گربه پرشین شامل برند های رویال کنین، فیدار پاتیرا، هپی کت، شسیر، پورینا، فارمینا، رفلکس، سلبن و… از جمله بهترین های موجود هستند و قطعا غذا های تولید شده توسط این برند ها برای گربه پرشین هم بسیار مناسب است.

 

بهترین مارک غذای گربه پرشین

نکته‌هایی برای پشگیری از اضافه وزن پرشین کت

  • به هیچ عنوان غذای اضافه به پرشین کت ها ندید
  • برای گربه بالای ۶ ماه، روزی ۲ وعده غذا کافیه
  • اگر پرشین کت بالغ شما غذای خشک میخوره، این غذا باید کم کالری و مناسب گربه هایی با فعالیت کم باشه. پس اگه غذای خشک به گربه‌تون میدین بهتره مقاله غذای خشک گربه رو بخونین تا بدونین چه غذاهایی باید بهش بدین.
  • جدول روی بسته غذای خشک را مطالعه کنید تا متوجه بشید روزانه چند گرم از اون غذا رو باید در اختیار گربه تون قرار بدین.
  • غذاهایی برای پرشین ها مناسبه که کربوهیدرات کم و پروتئین بالا داشته باشه.
  • بازی با گربه پرشین رو فراموش نکنید. پرشین ها تحرک کمی دارن و این تاثیر مثبتی روی سلامتیشون نمیذاره. روزانه حداقل ۲۰ دقیقه برای بازی با گربه پرشین تون وقت بگذارید.
  • برای تشویق گربه پرشین به بازی، انواع اسباب بازی هایی که گربه ها رو به هیجان میارن، براش تهیه کنید.
  • یکی از اسباب بازی های مناسب برای سر ذوق آوردن گربه پرشین، اسباب بازی قلاب ماهیگیری هست. بخصوص اگر به سر قلاب، پر متصل باشه.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۳
شاه پسند عتذتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی