مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

ظرف خاک گربه یکی از مهمترین وسایل مورد نیاز برای نگهداری گربه است و انواع و اشکال مختلفی داره. در این مطلب قصد داریم در مورد انواع مختلف ظرف خاک گربه و مزایا و معایب هرکدوم صحبت کنیم تا بتونید با توجه به سبک زندگی و تعداد گربه‌هاتون مناسبترین توالت گربه رو خریداری کنید. 

ظرف دستشویی گربه چیه و چرا لازمه؟ خرید ظرف دستشویی گربه دیجی پت

خوشبختانه گربه‌ها به طور غریزی دستشویی کردن توی خاک رو بلدن و نیاز نیازی به آموزش و تربیت ندارن. کافیه یه ظرف خاک مناسب و خاک بستر در اختیار گربه قرار بدید تا گربه خودش بقیه کارا رو انجام بده.

ظرف خاک یکی از اولین و مهمترین وسایلیه که قبل از گربه آوردن باید تهیه کنید. در مقاله وسایل گربه می‌تونید با لیست کامل این لوازم ضروری آشنا بشید.

گربه‌ها برای دستشویی کردن به خاک نیاز دارن. اگه توالت و خاک مناسبی در اختیارشون نذارید ممکنه تو گلدان، باغچه یا هرجای دیگه دستشویی کنن و حسابی خرابکاری کنن؛ علاوه بر این احتمال انتقال انواع بیماری، انگل و … به گربه هم وجود داره.

با خرید یه توالت مناسب هم خونه زندگی‌تون مرتب و تمیز می‌مونه و هم سلامت گربه ملوستون تضمین می‌شه. 

برای ظرف دستشویی گربه دیجی پت می توانید به فروشگاه معتبر دیجی پت مراجعه کنید و انواع ظرف دستشویی گربه را با کیفیت مناسب تهیه نمایید.

ظرف دستشویی گربه دیجی پت

ویژگی‌ها و اندازه ظرف خاک گربه

  • ظرف خاک گربه باید برای جثه و اندازه گربه‌تون مناسب باشه تا گربه به راحتی بتونه توش بچرخه، دستشویی کنه و بعد هم مراسم خاک ریختن روی ادرار و مدفوعش رو انجام بده.
  • اگه ظرف کوچک و تنگ باشه ممکنه ادرار و مدفوع به بیرون ریخته بشه و حسابی کثیف کاری بشه. در ضمن ممکنه گربه هم احساس راحتی نکنه و دیگه تمایلی به دستشویی کردن توی اون ظرف نداشته باشه.
  • اگه گربه بزرگ، درشت و قدبلندی دارید در توالتهای مسقف به ارتقاع توالت هم باید توجه کنید تا فضای کافی برای حرکت گربه داشته باشه.
  • اما دیواره‌های ظرف خاک خیلی هم نباید کوتاه باشه؛ در غیراینصورت مدام خاکش به بیرون ریخته می‌شه و خونه‌تون کثیف می‌شه.
  • توالت گربه باید جنس محکمی داشته باشه و به راحتی قابل شستشو باشه.
  • اکثر ظرفهای خاک گربه از جنس پلاستیک هستن و بسیار سبکن. اما حواستون باشه که جنس پلاستیک مستحکم و مقاوم باشه و تحمل وزن گربه رو داشته باشه.

انواع ظرف خاک گربه

به طور کلی توالت گربه به دو دسته کلی تقسیم بندی می‌شن:

  • ظرف خاک ساده یا بدون سقف
  • ظرف خاک سقف دار
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۸
شاه پسند عتذتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی