مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

غذا دادن به سگ خیابانی، قیمت غذای سگ خیابانی

چهارشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۳:۴۵ ق.ظ

در جوامع پیشرفته امروزی کمک به حیوانات خیابانی یکی از کارهای پسندیده اجتماعی به شمار می‌آید و افراد زیادی سعی در کمک به آن‌ها دارند. این حیوان با مشکلات زیادی هم چون: کمبود غذا، گرما و سرما، بیماری، مرگ در اثر تصادفات جاده‌ ای و غیره رو به رو هستند و این مشکلات سبب ایجاد معضلات زیادی برای آن‌ ها شده است.

آیا به سرپرستی گرفتن حیوانات خیابانی خوب است؟

در حالت کلی افراد برای به سرپرستی گرفتن حیوانات فاکتور‌های مختلفی مانند: نژاد دار بودن، سالم بودن حیوان و غیره را در نظر می گیرند. بیشتر افراد حیوانات خیابانی را برای به سرپرستی گرفتن مناسب نمی دانند.

زیرا این حیوانات را مستعد انواع بیماری های خطرناک همچون هاری دانسته و برخی از آن ها رفتاری پرخاشگرایانه دارند. اما سگ‌ها و گربه های ولگرد در زمینه درک علامت‌ های انسانی، با حیوانات خانگی تفاوتی ندارند. این حیوانات بهترین دوست انسان خواهند بود و به همین دلیل تلاش زیادی می‌ کنند در نزدیکی انسان‌ها باقی بمانند.

تنها لازم است پس از در اختیار گرفتن آن ها، او را به کلینیک‌های دامپزشکی برده و سلامت او را مورد بررسی قرار دهید. در بیشتر موارد، این حیوانات با واکسیناسیون و رژیم غذایی مناسب پس از مدتی می‌توانند به اوج سلامتی خود برسند.

غذا دادن به سگ خیابانی، قیمت غذای سگ خیابانی

تصور می شود که این سگ ها گوشت خوار باشند اما به رژیم غذایی مبتنی بر پروتئین به تنهایی نیاز ندارند. یک سگ ولگرد تقریبا هر چیزی را که یک انسان ممکن است برای خوردن طبقه بندی کند، از جمله سبزیجات، آب نبات، میوه یا فست فود می خورد.

مهم ترین عامل در رژیم غذایی بوی آن است. یک کاسه میوه ای با بوی شیرین جذاب تر از یک تکه کلم بروکلی تازه است. وسگ های ولگرد وقتی از پیدا کردن غذا ناامید می شوند اغلب از ظروف پلاستیکی که بوی غذا می دهند، می خورند.

برای غذا دادن به سگ های ولگرد لازم نیست به سراغ غذاهای گران قیمت بروید شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت دیجی پت و مشاهده قیمت غذای سگ خیابانی، غذای خوب با قیمت مناسب برای این حیوانات تهیه کنید.

قیمت غذای سگ خیابانی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۸
شاه پسند عتذتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی