مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

جوسرا | فروش آنلاین غذای سگ جوسرا

دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۲۴ ق.ظ

شرکت جوسرا بیش از 70 سال در زمینه مواد غذایی حیوانات، تحت نظر بهترین متخصصین تغذیه و با جدیدترین متدهای روز دنیا فعالیت داشته و به موفقیت و پبشرفت چشمگیری دست یافته است. هدف شرکت، پیشرفت روزافزون و مداوم محصولاتی با کیفیت می باشد که بر پایه نوآوری، مسئولیت پذیری و افزایش ایمنی در تولید استوار است.

شرکت جوسرا توسط جوزف و پائولین ارباچر در زمان جنگ جهانی دوم در روستای ویل باچ در جنوب آلمان تأسیس شد. جوسرا دارای تاریخچه ای تأثیرگذار و بسیار موفق از گذشته تا به امروز بوده‌است.

بهترین مواد اولیه خام، اساس تضمین کیفیت کمپانی جوسرا

یک غذای کامل علاوه بر طعم خوب، باید قابلیت هضم بالا داشته باشد و تمامی نیازهای حیوان را برطرف نماید.
در محصولات غذایی این شرکت، از ترکیبات دستکاری شده ژنتیکی، سویا، رنگ، نگهدارنده و طعم دهنده های مصنوعی استفاده نمی شود.
گوشت مورد استفاده در این غذاها، گوشت محلی با کیفیت بالا یا همان گوشت استفاده شده برای تأمین نیازهای انسانی می باشد. برای حفاظت از جمعیت ماهی های سالمون وحشی، این شرکت از سالمون های پرورشی در غذاها استفاده می‌کند.
شرکت جوسرا، کیفیت، میزان بهداشت و سلامت محصولات خود را تضمین می کند. این کمپانی قبل از تولید غذای خشک، مواد خام اولیه را در مجهزترین آزمایشگاه ها و با بروزترین متد، تحت آنالیز قرار داده و بعد از اتمام پروسه تولید، غذای خشک مجدد مورد آزمایش قرار می گیرد تا از سلامت و کیفیت غذا اطمینان حاصل شود.

از فوریه 2013 کمپانی جوسرا به عنوان اولین دریافت کننده گواهی DLG از سازمان کشاورزی و دامی آلمان شناخته شده است. طبق این گواهی، کلیه محصولات جوسرا برای موارد زیر مورد آزمایش قرار می‌گیرد:

  • بررسی کیفیت مواد خام اولیه به کار رفته در غذای جوسرا
  • آنالیز کامل محصولات نهایی تولید شده
  • بررسی گواهی کیفیت محصول
  • بررسی راهنمای تغذیه کلیه غذاها

فروش آنلاین غذای سگ جوسرا

اما اگر می‌ خواهید محصولات اورجینال این برند را با کمترین قیمت تهیه نمایید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به فروشگاه دیجی پت چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین مراجعه نمایید. فروشگاه اینترنتیدیجی پت به صورت تخصصی در زمینه فروش آنلاین غذای سگ جوسرا و سایر انواع برندهای غذایی پت ها فعالیت می کند.

فروش آنلاین غذای سگ جوسرا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۴
شاه پسند عتذتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی