مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

معرفی برند او جی ایکس:

شرکت تولید کننده روغن ارگان او جی ایکس یکی از بهترین شرکت ها در ضمینه محصولات مراقبت از مو است. آنها همیشه سعی خود را کرده اند تا متفاوت و با اصالت باشند از مواد تشکیل دهنده عجیب و غریب گرفته تا شکل بطری های آنها همه  برای پایداری به سبک خودشان (OGX) است.

شرکت  ogx مدعی است که آگهی های آنها پر از مدل های پرطرفدار مشهور نیست و سعی نمی کنند که به مشتریان دروغ بگویند و تمام سعی خود را برای بالا بردن کیفیت کرده اند.

 

نرم‌کننده حاوی روغن اسطوخودوس و بابونه، از سری محصولات برند او جی ایکس (OGX) است که به‌طور خاص برای آبرسانی به موهای رنگ‌شده روشن و به رنگ بلوند پلاتینیوم تولیدشده‌است. این محصول، مناسب برای استفاده روزانه خانم‌ها و فاقد سولفات است.

با استفاده از این ترکیب غنی از روغن لاوندر و عصاره بابونه، موهای بلوند پلاتینیوم خود را درخشان و شاداب کنید. نرم کننده لاوندر ogx به ازبین‌بردن حالت برنجی و زردی مو کمک می‌کند. درعین‌حال رنگ موی بلوند سفید و درخشان شما تقویت و براق می‌شود. نرم کننده لاوندر او جی ایکس موها را آبرسانی و نرم می‌کند و علاوه‌بر کمک به احیای رنگ و افزایش طول عمر آن، با دارابودن فیلترهای UV، با یکی از مهمترین عوامل تغییررنگ و آسیب به مو یعنی نور خورشید نیز مقابله می‌کند.

نورخورشید، از اشعه‌های مختلفی تشکیل شده‌است که UVA و UVB دو گروه از پرانرژی‌ترین اشعه‌های آن هستند. این دو پرتو غیرمرئی، با ایجاد رادیکال‌های آزاد باعث آسیب به تارهای مو می‌شوند و ظاهر آن را کدر، غیرشفاف و رنگ آن را تغییر می‌دهند. به‌همین دلیل در ترکیبات نرم کننده موهای پلاتینه لاوندر ogx از فیلترهای ضدUV استفاده شده‌است تا جلوی ازدست‌رفتن رنگ مو را بگیرد.

اسانس اسطوخودوس، دارای رایحه بسیار دلنشین و خواص متعدد برای سلامتی موها است. این رایحه، احساس خوشایندی از مصرف محصول به شما می‌دهد. روغن لاوندر به رشد موها کمک می‌کند و باعث کاهش التهاب و حساسیت ساقه و پوست سر می‌شود.

بابونه، دیگر ترکیب مغذی موجود در نرم کننده لاوندر او جی ایکس است که به آبرسانی موها کمک می‌کند. بابونه، دارای خواص ضدالتهابی ویژه است و عصاره آن می‌تواند به افزایش درخشندگی و براقیت موها کمک کند. به‌همین دلیل در فرمولاسیون نرم کننده لاوندر ogx از آن استفاده می‌شود.

 

شامپو کراتینه ضد شکنندگی مو او جی ایکس Ogx Keratin Oil حاوی کراتین جهت ترمیم و بازسازی موهای نازک و همچنین حاوی روغن آرگان جهت آبرسانی و تغذیه موها می باشد. شامپو کراتین ارگانیکس منجر به افزایش استحکام موها شده و از موها در برابر آسیب و دوشاخه شدن محافظت می کند.

از آن‌جا که یکی از انتظارات هر خانم پس از استحمام و شستشوی موی خود، استشمام بوی خوش است، استفاده از شامپو Ogx Keratin Oil ضمن طراوت بخشی به موها، عطری خوش و لذت بخش به مو می‌دهد. با خرید و استفاده از این شامپو از سری محصولات موفق OGX ، از داشتن موهایی براق و درخشان لذت ببرید.

مشخصات کلی شامپو کراتینه مو :

    • حاوی کراتین جهت ترمیم و بازسازی موهای نازک و شکننده
    • ضد شکنندگی مو
    • حاوی روغن آرگان جهت تغذیه مو
    • افزایش استحکام مو
    • کمک به داشتن موهایی بلندتر و زیباتر
    • محافظت در برابر دوشاخه شدن موها
    • بدون سولفات
    • مواد موثره کراتین – روغن آرگان
    • مناسب برای موهای نازک و شکننده

بهترین و بزرگترین فروشگاه جهت ثبت سفارش محصولات بهداشتی او جی ایکس بیوتی سنتر می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۱
شاه پسند عتذتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی