مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

غذای گربه با طعم مرغ

شنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۸:۴۶ ب.ظ

غذای گربه جوسرا مرغ

غذای گربه جوسرا مرغ  یک تغذیه کامل برای گربه های بالغ غنی شده با مواد مغذی حاوی پروتئین لازم جهت تقویت رشد مغز، استخوان، ماهیچه ها است. حاوی آنتی اکسیدانهای طبیعی ویتامین E و عناصر کمیاب که بدن را در برابر رادیکال های آزاد حفظ می کنند و فرایند پیر شدن سلول ها را به تاخیر می اندازند. غنی شده با امگا ۳ و امگا ۶ برای شادابی و سرزندگی بچه گربه ها به کار می رود و حاوی ویتامین های A, E, D3 بالانس شده است که  از گلوله مویی جلوگیری می کند.

مصرف آن برای بهبود رشد و سلامت دندان گربه ها مفید است و با تائورین موجود در این محصول به سیستم قلبی عروقی و بینایی گربه کمک می کند که تائورین به طور طبیعی در بدن ایجاد نمی شود و باید از طریق رژیم غذایی به بدن برسد که با کمبود آن گربه ها دچار کوری و پوسیدگی دندان نشوند. غذای خشک گربه جوسرا برای تقویت سیستم ایمنی بدن و رشد و عملکرد بهتر می باشد. موجب تقویت و بهبود عملکرد روده و دستگاه گوارشی حیوان شده و یک منبع غنی از مخمر جهت تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد که اگر تمام مواد مورد نیاز در غذای بچه گربه ها باشد آنها رشد مطلوبی خواهند داشت و دچار مشکلات و بیماری های مختلف نخواهند شد.

غذای خشک گربه جوسرا دارای نسبت متناسب کلسیم و فسفر بوده و میزان منیزیم آن نیز بسیار کم است در نتیجه سبب اسیدی شدن ادرار و ممانعت از تشکیل سنگ‌های ادراری می‌شود. درصد هضم آن بالای ۸۰ درصد است که گربه با مصرف مقدار کمی از این غذا نیاز غذایی آن برطرف خواهد شد. با طعم مرغ تازه  فاقد گلوتن و هرگونه مواد افزودنی و شیمیایی می باشد.

غذای خشک گربه بالغ جوسرا

هیدرولیز شده، فیبر گیاهی ، جگر مرغ خشک شده ، مواد معدنی ، ریشه کاسنی آسیاب شده ، ویتامین A ، ویتامین خانواده B ، ویتامین E ، نیاسین ، بیوتین ، تائورین، ال کارنیتین و کلسیم تهیه شده است.
تائورین موجود در این غذا که بدن گربه قادر به ساخت آن نیست، به حفظ سلامت چشم، قلب و سیستم عصبی حیوان گربه کمک می کند. نبود مواد نگهدارنده و رنگ دانه های مصنوعی به سلامت و طول عمر گربه ها کمک می کند و به حفظ تناسب اندام گربه کمک می کند. املاح معدنی موجود در غذا نیز به رشد و استحکام استخوان ها و مفاصل گربه کمک می کند و تولید سنگ های مجاری ادراری را کاهش می دهد. وجود اسیدهای چرب امگا 3 و 6 موجب طراوت و درخشندگی پوست و موی حیوان می شود. پ هاش(PH) کنترل شده در این غذا به اسیدی شدن ادرار کمک می کند که مانع از تشکیل سنگ کلیه و کریستال می شود.
ترکیبات غذا
پروتئین 32% ، چربی 10% ، فیبر 4%
در جای خشک و با دمای مناسب نگهداری شود.
میزان مصرف با توجه به وزن و سن گربه پشت محصول درج شده است.
غذای خشک جوسرا برای گربه های داخل و خارج از خانه قابل استفاده می باشد.
در طول مصرف غذای جوسرا آب تمیز همیشه در اختیار گربه‌ها گذاشته شود.
برای تغییر دادن برند غذای خشک گربه‌ها از مقدار کم شروع کنید که از بروز مشکلات گوارشی جلوگیری شود.

 

غذای خشک گربه حاوی مرغ 

 

این غذای خشک حاوی گوشت چند نوع پرنده ( مرغ، اردک، بوقلمون و . .  ) می باشد، که طیف وسیعی از مواد مغذی مورد نیاز روزانه بدن پشمالوها را در بر می گیرد. فرمولاسیون این نوع غذای گربه به نجوی است که تمامی گربه های بالغ داخل و همچنین خارج از خانه می توانند از آن استفاده کنند. محصولات برند جوسرای المان فاقد افزودنی های غیر مجاز و طعم دهنده می باشند، از این رو لذت تجربه طعم طبیعی و واقعی غذا تمام گربه ها را مجذوب و شیفته خود می نماید.

ویژگیهای غذای خشک گربه حاوی مرغ

  • حاوی 78 درصد پروتیئن حیوانی
  • تهیه شده از مواد اولیه مرغوب و تازه از گوشت چند نوع پرنده ( مرغ، اردک، بوقلمون و .  . )
  • مناسب برای گربه های بالغ تمامی نژادها
  • غذای گربه محصولی از برند جوسرای آلمان
  • مناسب برای هر دو نوع گربه محیط داخلی و بیرون از منزل
  • اسیدهای چرب ارزشمند، ویتامین ها و عناصر کمیاب، پوستی سالم و پوششی براق را تضمین می کنند
  • بدون افزودنی، رنگ های مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده، بدون سویا، شکر و یا شیر
  • این غذای گربه مخصوص کلیه نژاد ها  با طعم گوشت مرغ میباشد که برای مصرف روزانه گربه های بالغ  توصیه میشود
  • مخصوص تمام نژاد های گربه های بالغبا انرژی بالا و معمولی )
  • میزان مصرف روزانه متناسب با وزن حیوان خانگی بر روی بسته درج شده است

 

ترکیبات : غلات؛ گوشت و مشتقات حیوانی (پروتئین مرغ خشک 25.0%). مشتقات با منشاء گیاهی؛ روغن ها و چربی ها؛ ماهی و مشتقات ماهی؛ مواد معدنی؛

سری کامل غذا های خشک گربه از برند جوسرا ( جوسی کت و سوپر پرمیوم ) فروشگاه آریاکیتی با قیمت مناسب و در بسته بندی های مختلف در دسته غذای خشک گربه موجود می باشد که با مراجعه به این دسته از محصولات می توانید مشاهده نمایید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۲
شاه پسند عتذتی

غذای سگ

غذای گربه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی