مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

غذای گربه جوسرا

دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۳۸ ب.ظ

غذای خشک گربه جوسرا 

شرکت جوسرا بیش از 70سال در زمینه ی مواد غذایی حیوانات، تحت نظر بهترین متخصصین تغذیه با جدیدترین متد روز دنیا فعالیت داشته و به موفقیت و پیشرفت چشمگیری دست یافته است. هدف شرکت، پیشرفت روز افزون و مداوم محصولاتی با کیفیت می باشد که بر پایه ی نوآوری ، مسئولیت پذیری و افزایش ایمنی در تولید، استوار است.

این غذا بدلیل داشتن گوشت بسیار خوشمزه ماهی سالمون نه تنها طعم مطبوعی را به غذا می دهد بلکه حتی هضم آن نیز بسیار راحت می باشد. این غذا را با خیال راحت به گربه های بد غذا بدهید. غذای خشک گربه جوسرا غذای کاملا مناسب برای گربه ها با انواع مزاج ها است و از فواید این محصول می توان موارد زیر را نام برد :


 

• فیبر بالا سبب دفع موهای بلعیده شده در حیوان می شود و جلوی تشکیل گلوله مویی را می گیرد.

• این غذا دارای نسبت صحیح کلسیم به فسفر بوده و میزان منیزیم آن نیز بسیار کم است در نتیجه سبب اسیدی شدن ادرار و ممانعت از تشکیل سنگ های ادراری می شود.

• پوشش مویی درخشان و سالم نشان دهنده تغذیه با غذای سالم است. ویتامین ها، اسیدهای چرب و مواد معدنی مانند روی و مس تامین کننده سلامت پوست مو حیوان هستند.


 

ترکیبات:

پودر گوشت پرندگان، برنج، جو، پیه، چربی پرندگان، پودر گوشت ماهی سالمون (6%)، پروتئین هیدرولیزه پرندگان، مونو سدیم فسفات، پتاسیم کلراید.


 

محتویات:

پروتئین: 31٪ ، چربی: 13/5٪ ، فیبر: 2/5٪ ، خاکستر: 7/5 ٪ ، کلسیم : 1/2 ٪ ، فسفر: 1/1 ٪ ، منیزیم: 0/09 ٪ ، سدیم: 0/4 ، پتاسیم: 0/6 .


 

مقدار مصرف روزانه :

در زمان مصرف، آب باید در دسترس حیوان باشد.

 

غذای گربه عقیم شده جوسرا

غذای جوسی کت جوسرا با طعم مرغ و ماهی با ترکیباتی منحصر به فرد که به دقت برای رفع نیازهای غذایی گربه های عقیم شده انتخاب شده است. این غذا دارای 86% پروتئین حیوانی است. چربی کم و پروتئین بالاتر باعث تحریک متابولیسم می شود و به حفظ وزن سالم کمک می کند. مواد معدنی موجود در این محصول به حفظ مقدار pH ادرار 6.0-6.5 کمک می کند و می تواند از تشکیل سنگ صفرا جلوگیری کند. وجود اسید های چرب امگا 3 و 6 که از روغن آفتابگردان و هسته انگور گرفته شده است موجب سلامت پوست با پوشش مویی براق می شود. بیماری کلیوی یکی از شایع ترین بیماری ها در بین گربه های بالغ است. به همین دلیل مصرف این غذا جهت سلامت کلیه و پیشگیری از بیماریهای کلیوی پیشنهاد شده استجوسرا (JOSERA)، یک کمپانی معتبر در زمینه تولید غذای حیوانات خانگی است که با بیش از 75 سال سابقه کار، در کشور آلمان فعالیت می کند.

ویژگی کلی :

  • غذای کامل برای گربه های بالغ با طعم گوشت اردک و ماهی
  • مناسب برای گربه های داخل و خارج منزل
  • بدون افزودنی،رنگ و نگهدارنده مصنوعی،بدون سویا و قند و محصولات لبنی

 

غذای بچه گربه جوسرا

غذای خشک بچه گربه جوسرا وزن 2 کیلوگرم  که می تواند برای پیشگیری و درمان بیماری ها بسیار موثر باشند. این کمپانی طی سالها تجربه، فاکتورهای غذایی موثر بر بیماری ها را شناسایی کرده و از آنها در تولید غذای خشک  گربه رفلکس پلاس استفاده می کند. علاوه بر این، غذاهای رفلکس پلاس بسیار کامل و سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها هستند.آیا گربه ی شما به بیماری مجاری ادراری مبتلا شده و یا ریسک ابتلا به این بیماری ها را دارد؟ غذای خشک ها  یورینری رفلکس پلاس انتخاب مناسبی برای شماست. کریستال های ادراری (شن های بسیار ریز) حتی در ادرار گربه های سالم هم وجود دارند. بسته به عوامل مختلف از جمله pH، این شن ها ممکن است به سنگ های بزرگتر تبدیل شوند. اما مواد غذایی تاثیر مهم و قابل توجهی در کاهش ریسک تشکیل سنگ مجاری ادراری دارند.

غذای یورینری رفلکس پلاس فرمولی از مواد غذایی دارد که تاثیر بسزایی در دستیابی به سلامت کلیه ها و مجاری اداری دارند. این غذا غلظت مواد معدنی را به گونه ای تنظیم می کند که غلظت ادرار کاهش یابد. همچنین، pH یا اسیدیته ی آن را کاهش می دهد. به این ترتیب، محیط داخلی مجرای ادراری و کلیه ها به صورتی تنظیم می شود که احتمال تشکیل سنگ کلیه را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

ترکیبات غذای خشک گربه ی رفلکس پلاس مدل یورینری:

 

پروتئین ماهی هیدرولیز شده، پروتئین مرغ هیدرولیز شده (کم آب)، برنج ، ذرت، روغن مرغ، چغندر قند، طعم ماهی طبیعی، طعم طبیعی کبد، روغن ماهی قزل آلا، ویتامین ها و مواد معدنی، زایلو الیگوساکارید، مخمر آبجو، نمک، یوکا شیدیگرا، مواد نگهدارنده و آنتی اکسیدان طبیعی.

مواد معدنی کلسیم، فسفر، سدیم، ید، روی، مس، آهن، سلنیوم.

ویتامین ها ویتامین ها. الف ، ویت D ، ویت C ، Vit. B1 – B2 – B3 (نیاسین) – B6 – B12 – B7 (بیوتین) – B9 (اسید فولیک) ، Vit.k ، کولین ، پانتوتنات کلسیم.

 

فواید محصول :

 

جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه

تنظیم اسیدیته در مجاری ادراری

سرشار از مواد مغذی مورد نیاز برای سلامت گربه 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی