مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

پارک گربه و انواع آن

چهارشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۳ ق.ظ

پارک مسقف گربه Digipet

پارک گربه از تجهیزات و وسایل مهم نگهداری حیوانات خانگی است که تقاضای زیادی در بازار دارد و کیفیت ساخت آن برای مصرف کنندگان بسیار مهم است، بازار خرید و فروش پارک گربه رونق خوبی داشته و قیمت پارک گربه اهمیت زیادی برای خریداران دارد که در انواع مختلف تولید می‌شود یکی از یان مدل های عالی  پارک مسقف گربه Digipet است که بیسار مناسب انواع گربها می باشد. فروش و عرضه پارک گربه به دلیل تقاضای زیاد به سرعت بالا رفته و توانسته جای پارک برای گربه‌های مختلف فراهم کند.  انواع مختلفی از پارک گربه در بازار موجود است که خریداران می‌توانند طبق نیاز خود از بین آنها یک نوع مناسب را انتخاب کرده و خرید را انجام دهند. همانطور که در بالا گفتیم قیمت پارک گربه برای مصرف کنندگان به مراتب بیشتر از خرید آن است که همین موضوع باعث شده این محصول به سرعت به فروش برسد. اگر به دنبال خرید اینترنتی از بازار حیوانات خانگی هستید همین حالا با فروشندگان این محصول در تماس باشید تا با ارایه اطلاعات کافی شما را در خرید همراهی کنند. در حال حاضر در بازارهای مختلف، انواع مدل ها و طرح‌های مختلف از پارک گربه به فروش می‌رسد که بعضی از این مدل ها با توجه به نوع کاربردشان قیمت گذاری می شوند. مدل ها و طرح های مختلفی برای پارک گربه وجود دارد که به راحتی می‌توانید در بین آن ها مدل هایی را که بیشتر مورد نیاز شما هستند انتخاب کنید و مناسب ترین طرح را خریداری کنید.

قیمت پارک گربه

از جمله مهم ترین انواع پارک گربه، پارک گربه ای با طرح کلاسیک، پارک گربه با طرح شلوغ و پارک گربه با طرح کارتونی است. یکی از انواع پارک گربه که در بازار، زیاد می باشد، پارک گربه صورتی است. در سال های اخیر این نوع از پارک گربه، با توجه به تغییر سبک زندگی مردم و استقبال بیشتر آنان از حیوانات خانگی، جایگاه خوبی در بین مردم پیدا کرده است. خرید و فروش پارک گربه صورتی در شهرهای گوناگون ایران از طریق مرکز خرید اینترنتی کالا، به راحتی امکان پذیر است. بازار خرید و فروش انواع پارک حیوانات خانگی در این بازار، مکانی مناسب برای خرید شما مشتریان عزیز فراهم کرده است. شما می توانید با صرف کمی وقت، از بین مدل های مختلف پارک گربه در بازار، کالای مورد نیاز خود را به آسانی انتخاب کرده و آن را سفارش دهید. در این صفحه، شما به تمام پرسش های خود درباره ی خرید پارک گربه یا قیمت آن پاسخ داده خواهید شد. همچنین اگر فروشنده ای برای فروش اجناس خود در این بازار موجود باشد، می توانید او را نیز به لیست خود اضافه کنید.

فروش پارک گربه

مهم ترین کشور های خریدار پارک گربه را می توان ایران، ترکیه، افغانستان و پاکستان نام برد. علاوه بر این کشورهایی همچون آلمان، مالزی و ترکیه نیز از جمله خریداران پر و پا قرص این محصول می باشند. این کشورها پارک گربه را به ایران نیز صادر می کنند. در گذشته ایران تنها به صادرات کالا به این کشورها می پرداخت و واردات چندانی را در این خصوص انجام نمی داد و فقط به عنوان تامین کننده برخی اقلام از این قبیل مورد استفاده قرار می گرفت. با توجه به موارد ذکر شده در فوق می توان گفت کشور هایی همچون ترکیه، افغانستان و پاکستان مهم ترین خریداران این محصول محسوب می شوند. همچنین کشورهای عمده مصرف کننده پارک گربه می توانند از کشور ایران نیز باشند. در حال حاضر، ایران به عنوان یکی از بهترین گزینه های صادراتی این محصول محسوب می گردد. از جمله این کشورها می توان به ترکیه، افغانستان و پاکستان اشاره کرد که صادرات به این کشورها در سالهای اخیر افزایش یافته است و با توجه به اینکه این محصولات در کشور مورد استقبال فراوانی قرار گرفته‌اند کشورهای ایران و ترکیه از کشورهای رقیب محسوب می شوند.

انواع پارک گربه

در حال حاضر مهم ترین بازار پارک گربه در ایران بازار ایران است و قیمت پارک گربه ارزان، در بازار ایران در بازه ای از یک میلیون تومان تا حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان نوسان دارد. یکی دیگر از انواع پارک گربه، قیمت پارک گربه در کشورهای مختلف دنیا است. در کشورهای همسایه ایران هم مانند آذربایجان، عراق، گرجستان و ترکیه، مراکز خرید و فروش پارک گربه با قیمت های ارزان، در اغلب مناطق شهری و روستایی ایجاد شده است و معمولا با استقبال خریداران نیز مواجه می شود. از طرفی برای خرید پارک گربه می توان از بازارهای اینترنتی و فضای مجازی بهره برد. امروزه برخی از انواع پارک‌گربه به صورت آنلاین و توسط خود تولیدکنندگان اصلی این محصول ایجاد می شود و با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان انواع پارک‌گربه را پیدا کرد. در ایران نیز مانند سایر کشورهای پیشرفته، مراکز خرید و فروش انواع مختلف پارک‌گربه ایجاد شده است که معمولا مورد استقبال خریداران قرار می گیرد. این نوع مراکز خرید، اغلب توسط تولیدکنندگان اصلی این محصول ایجاد شده است و دارای نمایندگی هایی هستند.

لیست قیمت پارک گربه

بیشترین میزان پارک گربه در بازار ایران و حتی خارج از کشور متعلق به کشورهای اروپایی بوده که به تازگی در ایران نیز عرضه می گردد. اما در ایران با توجه به پیشرفت روز افزون در این زمینه، پارک گربه‌های شهری رونق گرفته و این محصول در میان تمام مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار گردیده است. این محصول در مراکز تجاری، رستوران ها، هتل ها، خانه‌های ویلایی، زمین های بازی، باغ ها، کافی شاپ‌ها و اماکن عمومی مانند ورزشگاه‌ها قرار داده می‌شود. یکی از مهمترین عوامل موثر در قیمت یک پارک گربه، اندازه و نوع قفس آن می باشد. همچنین بسته به جنس به کار رفته در ساخت آن و سایر عوامل موثر در قیمت آن قیمت گذاری می گردد. اما این محصول به گونه‌ای می‌تواند یک انتخاب صحیح برای نگهداری حیوانات خانگی باشد. چرا که بسته به نوع کاربرد، قیمت متفاوتی خواهد داشت. مهم ترین انواع پارک گربه، نیم ست، ست سطل و ظرف، باکس و سبد، سطل زباله، سطل کود و غیره می باشد که معمولا برای نگهداری از حیوانات اهلی و غیراهلی استفاده می‌شود. در حال حاضر از پارک گربه به عنوان مکان نگه داری از حیوانات خانگی استفاده می‌شود و امروزه به دلیل مزایای بسیار آن و فواید بهداشتی بیشتر، در بیشتر خانه‌ها نصب شده است. پارک گربه می تواند مکان بسیار مناسبی برای نگهداری از سگ‌ها نیز باشد و امروزه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند حیوانات خانگی خود را در این مکان نگه داری کنند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۶
شاه پسند عتذتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی