مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

مجله ای برای شما

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست

بروزترین مطالب سراسر جهان جلوی چشمان شماست. این نطالب را از دست ندهید!

قیمت غذای سگ دوبرمن و خرید ان

دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵ ب.ظ

غذای خشک سگ دوبرمن

سگ های دوبرمن از آن دسته سگ هایی هستند که در نگاه اول محو جذبه و ابهت آن ها خواهید شد. این سگ ها عاشق جنب و جوش هستند و در فضای محدود آپارتمان دوام نمی آورند. بنابراین بهترین مکان برای مراقبت از آن ها حیاط یا ویلا است. این سگ های قدرتمند دارای دندان هایی تیز و مستحکم هستند و طول عمر آن ها میانگین ۷ سال است. برای اینکه بتوانیم طول عمر سگ های دوبرمن را افزایش دهیم باید در تغذیه آن ها دقت بالایی به خرج دهیم. چنانچه سگ دوبرمن تغذیه و مراقبت درستی داشته باشد طول عمر او تا ۱۲ سال هم خواهد رسید.

سگ دوبرمن باید رژیم غذایی خاصی داشته باشد. این سگ نباید از پروتئین به مقدار زیاد استفاده کند با این حال در رژیم غذایی او باید چربی بیشتری وجود داشته باشد. سوخت و ساز این سگ بالاست و به راحتی چربی ها را می سوزاند. از طرفی سگ دوبرمن مستعد افت قند خون است و این موضوع باید در رژیم غذایی او مورد توجه قرار گیرد.

 

قیمت غذای سگ دوبرمن

قیمت غذای خشک سگ دوبرمن به پارامترهای مختلفی بستگی داد. درصد چربی و پروتئین موجود در غذا، برند غذا، استانداردهای تولید غذا و مقدار فیبر و کربوهیدرات موجود در غذا همگی در قیمت غذای خشک سگ دوبرمن موثر هستند. هر چند که سایر ملاحظات نیز می تواند قیمت غذای خشک سگ دوبرمن را تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال غذای سگ دوبرمنی که دچار بیماری قلبی است باید تفاوت از غذای سگ دوبرمنی باشد که به این بیماری دچار نیست. تفاوت در نوع غذا به بیماری های سگ دوبرمن، آلرژی های او، شرایط فیزیولوژیک، سن سگ و شرایط تولید مثل او بستگی دارد.

 

بهترین غذای خشک سگ دوبرمن

سگ دوبرمن دارای دندان های بسیار تیز، پوستی ضخیم و درخشان و هوش سرشاری می باشد. بهترین غذای خشک سگ دوبرمن غذایی است که از سلامت او محافظت به عمل آورد. این سگ عمدتا به عنوان سگ پلیس، سگ نگهبان و سگ امداد کارایی دارد. بنابراین باید توان بدنی خوبی داشته باشد.

 

در رژیم غذایی سگ دوبرمن نباید بیش از ۲۵ درصد پروتئین وجود داشته باشد. این سگ ها برای رشد و تقویت ماهیچه های خود به پروتئین نیاز دارند با این حال نمی توان از مستعد بودن سگ های دوبرمن به بیماری های کلیوی چشم پوشی کرد. به همین دلیل نباید از پروتئین زیادی مصرف کنند.

 

غذای خشک سگ دوبرمن باید حاوی چربی باشد. چربی های مفید منجر به حفظ سلامت پوست این سگ خواهند شد. پوست ضخیم و درخشان سگ دوبرمن با مصرف چربی کافی سالم خواهد ماند. اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ در کنار روغن ماهی، روغن آفتابگردان و روغن بذر کتان می تواند منبع کاملی از چربی در غذای خشک سگ دوبرمن باشد.

همانطور که گفته شد سگ دوبرمن مستعد افت قند است. بنابراین باید به اندازه کافی از کربوهیدرات در غذای او استفاده شود. این میزان نباید بسیار کم یا بسیار زیاد باشد. بهترین غذای خشک سگ دوبرمن باید حاوی سیب زمینی شیرین، حبوبات و نخود فرنگی باشد.

 

دست کم ۲ درصد از غذای خشک سگ دوبرمن باید حاوی کلسیم باشد تا سلامت دندان ها و استخوان های این سگ حفظ شود. سگ دوبرمن دندان های تیزی دارد و به همین واسطه معروف است. بنابراین باید از سلامت دندان های او مراقبت کرد.

این نژاد سگ مستعد نفخ معده نیز می باشد. اگر نفخ معده در آن ها جدی شود ممکن است منجر به خفگی و مرگ آن ها شود. به همین دلیل نباید از دانه های درشت در غذای خشک سگ دوبرمن استفاده شود. اندازه کیبل های غذای خشک سگ دوبرمن باید متوسط و متناسب با دهان سگ باشد به راحتی قادر به جویدن آن ها باشد.

 

بهترین غذای خشک سگ دوبرمن باید متناسب با ذائقه، وزن، میزان فعالیت، جثه، جنسیت، شرایط تولید مثل، بیماری ها و آلرژی های سگ باشد. این غذا باید منجر به عمر مفید سگ شود و از بینایی او محافظت به عمل آورد.

 

خرید اینترنتی غذای خشک سگ دوبرمن

اگر در ویلا یا باغ خود از سگ دوبرمن نگهداری می کنید به خوبی می دانید که این سگ ها تا چه حد باهوش، مودب و پر جنب و جوش هستند. با وجود این ها، سگ های دوبرمن مستعد بیماری های مختلف می باشند، افت قند خون، نفخ معده و عدم نیاز به پروتئین زیاد از جمله مواردی است که در تهیه غذای خشک سگ دوبرمن باید لحاظ شود.

 

مطمئنا افرادی که دارای دانش کافی در حوزه دامپزشکی نیستند نمی دانند که چه غذایی برای این سگ بهتر است تا آن را طبخ کنند. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که به جای تهیه غذای خشک سگ دوبرمن در خانه، اقدام به خرید غذای آماده نمایید.

 

ما در فروشگاه مومو شرایط را برای خرید اینترنتی غذای خشک سگ دوبرمن برای شما فراهم آورده ایم. در این غذا تمام نکات بهداشتی و سلامتی سگ دوبرمن تحت نظارت بهترین دامپزشکان رعایت شده است. برای خرید اینترنتی غذای خشک سگ دوبرمن کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره های رایگان را در این راستا دریافت کنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۱
شاه پسند عتذتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی